Min søn sover fra ca 18.30- 05.50 med lidt god vilje men oftes 05.00 med et par opvågninger, kommer han senere seng end det står han endnu tidliger op og sover dårliger. når kl så runder 9 er han allerede træt og umulig, men kan i de fleste tilfælde først sove efter 10, han sover så fra alt mellem 45 min til 2 t og 30 min.
Derefter er han så vågen indtil godnat da han på ingen måde kan lægges igen.
Bliver han lagt for sent sover han slet ikke. Og hvis der sker for meget inden kan han heller ikke finde ro.
Det tager alt fra 10 min til mere end 1 time at få ham lagt
Hvis vi fx skal ud en tur i bilen for at ordne noget inden middagsluren falder han i søn allerede ved en 9 tiden og hvis han bliver vækket inden han er udsovet om han sover 5 min eller 1 time så kan han ikke sove resten af dagen

Føler hele vores dag går med at sikre søvnen og få noget at spise.
Jeg ville så gerne have rykket hans lur, så den lå midt på dagen ligesom den gør for børn i dp eller vg, men det fungere slet ikke.
Han er enormt sensetiv og søvn er meget vigtigt for ham når jeg har talt med sp siger hun altid, du gør alt det rigtig, der er ikke mere du kan gøre!
Men helt ærligt, hvad skal jeg bruge det til, når han nærmest er kronisk træt

Føler mig som sådan en skod mor at jeg ikke kan gøre det bedre.
Skal siges at vi om eftermiddagen er ude at lege på legeplads i haven, på biblioteket, eller andet i den stil, så han bliver skam aktiveret og inden luren, leger, tegner, synger, læser eller hygger på anden måde.
Er der andre hvis børn har det sådan??
Undskyld det hele er så forvirrende, men det fylder meget i mit hovedet og der er ingen der virker til at forstå det eller kunne hjælpe