til jer der har vugget i søvn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Toshiba

hvornår og hvordan kom i ud af den cirkel?

jeg vugger min elias i søvn hver aften. jeg er begyndt at vugge han til han er faldet til ro, men ikke i søvn. så lægger jeg ham, og han falder i søvn. men vågner lidt efter. vokser de bare fra det eller??

hjælp

vuggede kun min dreng - sååååå det endte med man skulle rende rundt med ham liggende på armen og vugge.. BELASTENDE - tror han var 1½ år før det stoppede..

Så den fejl lærte jeg af - og har aldrig vugget min pige (jo i kolik tiden - 5-10 gange i  barnevognen - ellers ikk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

MariaJulie

Toshiba skriver:

vuggede kun min dreng - sååååå det endte med man skulle rende rundt med ham liggende på armen og vugge.. BELASTENDE - tror han var 1½ år før det stoppede..

Så den fejl lærte jeg af - og har aldrig vugget min pige (jo i kolik tiden - 5-10 gange i  barnevognen - ellers ikk)

det ville jeg helst undgå!!

her startede det også da han havde kolik, og så er det ligesom blevet en vane

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

MariaJulie skriver:

det ville jeg helst undgå!!

her startede det også da han havde kolik, og så er det ligesom blevet en vane

se at få stoppet er mit råd - jeg var SÅ led og ked af vi gjorde det...

Er de dyyyybt ulykkelige eller syge eller noget - sååå er det noget andet - så gør jeg det...
Men ikke som "standart"

Anmeld

9. december 2011

Bshizzle

MariaJulie skriver:

haha ja det kunne være et kønt syn

stoppede du bare og så faldt han i søvn?? så må du være en af de heldige. hvis jeg får NOK og jeg lægger ham, så ligger han og spræller og ryster hvorefter han bare skriger til jeg tager ham op igen. min sp siger at jeg skal lade ham græde og gå ind en gang imellem og berole ham. men han bliver først rolig når jeg tager ham op og vugger. hmm...

han er over 3 måneder og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. jeg får ondt i ryggen af at sidde der hver aften og hoppe på sengen!

Ikke altid han lige faldt i søvn nej..

Istedet for at sidde og hoppe med ham .. så kan du bare sætte dine ben over kors og bevæse foden..
Det skåner resten af din krop.. og helst sikkert din ryg og ballemuskler som jeg går ud fra du bruger hvis du sidder og hopper!

Jeg har selv piskelsmæld, så jeg er en af dem som har ekstrem svært ved at gå rundt i længere tid eller sidde og gynge ham i søvn i længere tid..
Men bare det at sidde godt til rette og slappe af og bare benet over det andet.. er afslappende..
Små ryk kan de sagtens vænnes til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.