Aftensmad idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

PiaRW

Kartoffelpizza ;-) mmmh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Munder

dorthemus skriver:

Runa og jeg skal have risengrød for det elsker min datter, og jeg elsker hende hahaha Den er lavet og står og koger færdig i dynerne i soveværelset.

Aiii, vil du ikke sige, hvordan du gør det?

Jeg har prøvet, men det bliver noget underligt noget. Så her står jeg troligt og rører i gryden den lille time det tager

Anmeld

8. december 2011

PiaRW

dorthemus skriver:

Runa og jeg skal have risengrød for det elsker min datter, og jeg elsker hende hahaha Den er lavet og står og koger færdig i dynerne i soveværelset.

Anmeld

8. december 2011

Happiness

HeidiØ skriver:

Lige præcis DEN der fra knorr fik vi forleden og den smager jo altså bare godt! Så hvorfor kaste sig ud i selv at lave det hehe!

-Nemlig

Anmeld

8. december 2011

lycly

Vi skal have butterdejsfirkanter med pesto på (ved ikke lige hvad det hedder ellers ). Med kartofler og salat til tror jeg

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

Munder skriver:

Aiii, vil du ikke sige, hvordan du gør det?

Jeg har prøvet, men det bliver noget underligt noget. Så her står jeg troligt og rører i gryden den lille time det tager

Uhh det gider jeg ikke....altså stå og røre i en time jeg gør bare det der står på pakken: 1 1/2 dl ris hældes ned i en tykbundet gryde med 2 dl vand. Når det begynder at koge så hældes 5 dl mælk ved og så skal det koge ved medium varme i 10 min mens man rører rundt i det. Derefter pakker du gryden med låg ind i er håndklæde og vikler dynen om det er klart ca et par timer efter. Jeg lader det stå i sengen i længere tid for så synes jeg det blir bedst. Man kan evt give det et opkog og spæde op med mere mælk hvis man synes den er for "tør".

Anmeld

8. december 2011

Munder

dorthemus skriver:

Uhh det gider jeg ikke....altså stå og røre i en time jeg gør bare det der står på pakken: 1 1/2 dl ris hældes ned i en tykbundet gryde med 2 dl vand. Når det begynder at koge så hældes 5 dl mælk ved og så skal det koge ved medium varme i 10 min mens man rører rundt i det. Derefter pakker du gryden med låg ind i er håndklæde og vikler dynen om det er klart ca et par timer efter. Jeg lader det stå i sengen i længere tid for så synes jeg det blir bedst. Man kan evt give det et opkog og spæde op med mere mælk hvis man synes den er for "tør".

Det skal klart prøves. Tak

Anmeld

8. december 2011

smokin

Happiness skriver:

Haha... Ja fra Knorr Men måske man skulle prøve at lave det selv en dag... Men det er bare SÅ nemt med knorr, og smager herligt

Ja man kan jo også sætte sig og kværne sine egne krydderier... det smager helt sikkert også rigtig dejligt!!

KH
Zette

Som er stor fan af hurtig mad SELVOM hun tager en gastronomisk uddannelse  

Anmeld

8. december 2011

lucas<3

Benjamins'mor skriver:

Er der ikke optønings program på jeres microovn?

Har faktisk aldrig brugt det.. :s

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Har faktisk aldrig brugt det.. :s

Okay, vi har det på vores.

Hvis det er så tag det op, lade det ligge og en halv time før du skal bruge det så sætter du det lige ind i 5 min og er det ikke helt tøet op så giver du det lidt mere, kan love for det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.