OoLøjsoO skriver:
Uhhh nu er jeg 37+2. og fødselsen nærmer sig!
Jeg er på en måde skræmt fra vid og sans men på en måde hellere ikke, altså jeg har sat mig i hovedet at hvis andre kvinder kan føde, Kan jeg sku osse, men er alligvel bare usikker på det hele og fordi jeg ikke har prøvet det før, ved da det kommer til at gøre ondt, men hvor ondt?!
Er bare så usikker på det hele.
- Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det..
Knus herfra.. & Glædelig Jul til jer alle sammen
.
Kan ligeså godt forberede dig... Det kommer til at gøre så ondt som du aldrig har følt ondt gøre før... Jeg havde fået afvide at det ville "trække fra lænden og om til maven" Min bare nummer "trække" Det kan vist bedst beskrives som at det ligger en rigtig tung betonklods på din lænd og du kan ikke fjerne den nårh ja og så har du mens-smerter gange 3-5 ca. samtidig med...
Min moderkage sad fast i mig og derfor gjorde det åbenbart mere ondt på mig end hvis den havde været normal... Men det her var det jeg oplevede... Det gør mega nuller naller og du har for alt i verdenen lyst til at det skal stoppe, men det gør det heldigvis også, der går bare lidt tid...
Jeg vil varmt anbefale at få epidural-blokade, men hvis du synes du er sej nok til at gøre det uden, så skal jeg ikke stoppe dig.... 
Jeg prøver ikke at gøre dig bange her... Fordi, mens alt det her står på, er du ikke rigtig til stede og ligeså snart babyen er ude, ja så holder graviditets-symptomer og smerter helt op... Bang, både baby og du har det "skønt" (Det er jo ret hårdt at føde
)
Selvom jeg var bange og det gjorde så ondt, så vil jeg gøre det igen og igen... For hold op hvor er det den største følelse i verdenen og man får den bedste gave af dem alle....
Held og lykke

Anmeld