Anbefal lige en vikle eller slynge!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Ihh det er svært... Lige for mig tror jeg en strækvikle vil være det bedste.... Eller... Bum bum.... 

tror du ikke hun er ved at være for stor til sådan en?? har hørt at den kun skulle være god de første par md.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Hmm... Kan man godt tillade sig at ønske dig en vikle eller slynge til dåben!? 

Jeg står og vil ønske mig sådan en til Lina... Så hun kan være med når jeg ligger tøj sammen, laver mad osv osv... 

Hvilken vikle eller slynge er bedst!? 

Hvor længe må de ligge i sådan en? 

Hvornår er de for stor til sådan en? 

Anbefal gerne... Vis gerne billeder og links! 

jeg har købt en tricotti som er en lommeslynge

vurderede jeg helst ville ha noget der ikke var for bøvlet at få på

http://images.google.com/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1280&bih=702&q=tricotti&gbv=2&oq=tricotti&aq=f&aqi=g-L2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=297l1344l0l1624l8l7l0l0l0l0l223l1091l2.4.1l7l0

Jeg har dog af gode grunde ikke afprøvet den endnu så kan ikke lige sige så meget... men det var den jeg fik anbefalet

Anmeld

8. december 2011

Kay

Giraffen skriver:

http://images.google.com/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1280&bih=702&q=tricotti&gbv=2&oq=tricotti&aq=f&aqi=g-L2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=297l1344l0l1624l8l7l0l0l0l0l223l1091l2.4.1l7l0

Jeg har dog af gode grunde ikke afprøvet den endnu så kan ikke lige sige så meget... men det var den jeg fik anbefalet

hvor mange killo er den "beregnet" til? den ser nemlig ret smart ud... og let at få på...

Anmeld

8. december 2011

Balinus

mariamiss6 skriver:

Eller måske en mei tai???

Elsker min mei tai... (og kort fast vikel)

Kontakt Nadia på slyngeskolen.dk!!!!!!!!!!!!!

:-)

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

Kay skriver:

hvor mange killo er den "beregnet" til? den ser nemlig ret smart ud... og let at få på...

3-5 kg ka jeg se der står på pakken ja det er nemlig også det med at den er let at få på jeg godt kunne li

og så tænker jeg den også kan være go til amning hvis man fx er et offentligt sted og ikke ønsker at gøre nogen forlegne med bryster uper alles og sådan :p

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Sådan en vil være det nemmeste for mig... Hader når jeg skal sætte mig ind hvordan det skal kobles på en... 

Hvor køber man sådan en henne? 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Kay skriver:

tror du ikke hun er ved at være for stor til sådan en?? har hørt at den kun skulle være god de første par md.

PUh... Aner det ikke... 

Anmeld

10. december 2011

Mumto3

Strækvikle vil jeg anbefale op til ca. 6 kg, så bliver de for tunge.

Alle andre slynger (fast vikle, meitai, skråslynger osv) kan brugs i laaang tid.

Min datter på snart 4 år kommer stadig i slynge af og til. Så kommer hun selv og siger at hun trænger til at komme i slyngen. Hun er selvfølgelig tung, men det er meget nemmere at have et træt og pyldre barn siddende på ryggen mens man laver aftensmad, end at have en unge der konstant søger opmærksomhed og forstyrre. Efter gangsk kort tid har hun fået 'mor' nok, og er klar til at løbe ind og lege selv igen.

Anmeld

10. december 2011

Mira0911

Mumto3 skriver:

Strækvikle vil jeg anbefale op til ca. 6 kg, så bliver de for tunge.

Alle andre slynger (fast vikle, meitai, skråslynger osv) kan brugs i laaang tid.

Min datter på snart 4 år kommer stadig i slynge af og til. Så kommer hun selv og siger at hun trænger til at komme i slyngen. Hun er selvfølgelig tung, men det er meget nemmere at have et træt og pyldre barn siddende på ryggen mens man laver aftensmad, end at have en unge der konstant søger opmærksomhed og forstyrre. Efter gangsk kort tid har hun fået 'mor' nok, og er klar til at løbe ind og lege selv igen.

Så bliver det nok fastvikle eller nogle af de andre som du nævner... For Lina vejer hvert fald over 5 kg... Hun bliver vejet i næste uge... 

Anmeld

10. december 2011

Giraffen

Sådan en vil være det nemmeste for mig... Hader når jeg skal sætte mig ind hvordan det skal kobles på en... 

Hvor køber man sådan en henne? 

jeg købte min ved mamaslife super søde og go service

www.mamaslife.dk

du får lige linket

http://mamaslife.dk/search.asp?keyword=tricotti&btSearch=S%F8g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.