Anbefal lige en vikle eller slynge!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.802 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Mira0911

Hmm... Kan man godt tillade sig at ønske dig en vikle eller slynge til dåben!? 

Jeg står og vil ønske mig sådan en til Lina... Så hun kan være med når jeg ligger tøj sammen, laver mad osv osv... 

Hvilken vikle eller slynge er bedst!? 

Hvor længe må de ligge i sådan en? 

Hvornår er de for stor til sådan en? 

Anbefal gerne... Vis gerne billeder og links! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Mira0911

7. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg vil nok anbefale en strækvikle (nyfødt til 15kg) eller en fastvikle (nyfødt til du ikke gider bære barnet mere)

vi startede med en skrækvikle og blev utrolig glad for den, det er ikke så svært at lære at bruge som det ser ud til lige når det bliver vist og faktisk er det utrolig praktisk at have med over det hele.

Jeg vil anbefale dig forumet www.slyngebarn.dk hvor du kan få en masse gode råd og vejledning om det at slynge sit barn og der er med garanti et slyngemøde i nærheden af dig, hvor der er nogen der kan hjælpe dig igang og vise hvad du har af muligheder.

Jeg ville gerne vise dig en masse billeder af min søn og jeg, hvor han er i vikle. Men er på fra mobilen så har ikke mulighed for at vedhæftete billeder

Anmeld

7. december 2011

Mira0911

Fru Skovrup skriver:

Jeg vil nok anbefale en strækvikle (nyfødt til 15kg) eller en fastvikle (nyfødt til du ikke gider bære barnet mere)

vi startede med en skrækvikle og blev utrolig glad for den, det er ikke så svært at lære at bruge som det ser ud til lige når det bliver vist og faktisk er det utrolig praktisk at have med over det hele.

Jeg vil anbefale dig forumet www.slyngebarn.dk hvor du kan få en masse gode råd og vejledning om det at slynge sit barn og der er med garanti et slyngemøde i nærheden af dig, hvor der er nogen der kan hjælpe dig igang og vise hvad du har af muligheder.

Jeg ville gerne vise dig en masse billeder af min søn og jeg, hvor han er i vikle. Men er på fra mobilen så har ikke mulighed for at vedhæftete billeder

Må lige tage et smut forbi der... 

Anmeld

7. december 2011

mariamiss6

Eller måske en mei tai???

Anmeld

7. december 2011

roenlund

Jeg vil også sige en strækvikle, jeg købte et stykke stof og fik min mor til at sy det og jeg ville aldrig havet klaret mig uden... da han blev lidt større brugte jeg en mai tai og bruger den stadig, nu sidder han bare på ryggen...

Anmeld

7. december 2011

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Eller måske en mei tai???

Har du et billede af en? 

Anmeld

7. december 2011

mariamiss6

Mira0911 skriver:

Har du et billede af en? 

Jaaah, jeg har billeder af den jeg har syet hehehe....

http://mariamiss6.wordpress.com/sytojet/mei-tai-til-line/

Anmeld

7. december 2011

MIWULA

Vi har lige købt denne her på den blå avis til 100 kr som virker rigtig go plus man kan bruge den op til 15 kg   http://www.minimonkey.nl/english/baby-sling/19

Anmeld

7. december 2011

Mira0911

Ihh det er svært... Lige for mig tror jeg en strækvikle vil være det bedste.... Eller... Bum bum.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.