Aprilmor11 skriver:
Min søn sov igennem fra han var 2 dage gammel, men gik i sig selvv dag han var 1-halvanden måned. og siden har han bare været dårlig til at sove. Om der har været meget, lidt, eller ingenting i løbet af dagen, sover han dårligt. Han sover bedre til middag
Han er blevet god til at falde rimelig hurtigt i søvn. Men vågner også nogen gange. Det er lidt hårdt og trættende, når man ikke ved hvorfor.
Det hjalp lidt ja. Mange tak. Jeg ville lige så stille prøve at putte en ble over hovedet eller noget. For han gemmer altid sit hovede før han kan sove. Nogen gange kan han ikke falde i søn i sin seng, hvor han skal ned til mig og ligge. Og det bliver min søvn ikke bedre af. Passer for meget på, at jeg ikke kommer til at ligge på ham.
Kender det godt det der med at være bange for at komme til at ligge på barnet - eller hoste/rasle med dynen osv af skræk for at vække det...
Helt konsekvent har Noah sovet for sig selv fra start (i krybben i vores soveværelse), da jeg var rædselsslagen for at komme til at mose ham, eller at han blev for varm. Nu tager jeg ham en sjælden gang over og putte med mig, hvis han er i hopla kl 5-6 stykker... Ja, man sover elendigt, men hellere få den ekstra times elendig søvn, end slet ingen....
Noah sover jo rimelig pænt om natten pt, men til gengæld har han ALDIG været god til at sove om dagen. Først for nylig er han begyndt at tage op til 50 min om formiddagen, og så 1-2 x 30 min i løbet af eftermiddagen... og det er DET! 
Anmeld