At blive sat igang før tid..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

delimus

rikkeregnbue skriver:

1-2 uger før var nu også mest til fordel for mig  Ups.

Men altid rart at høre at jeg ikke er den eneste der står i den situation

Det tror jeg godt du kan glemme!

Jeg har termin på onsdag. Jeg blev scannet igår, fordi det er en stor bebs og de havde sagt 4500 g så ville de starte med en igangsættelse. Blob vejede 4300 g igår og det var sørme ikke nok. Og Thomas var der og det hele ville bare have været godt, men må pænt vente til næste tirsdag, hvis jeg ikke har født inden. Sådan er det i hvert fald her i Vestjylland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

delimus skriver:

Det tror jeg godt du kan glemme!

Jeg har termin på onsdag. Jeg blev scannet igår, fordi det er en stor bebs og de havde sagt 4500 g så ville de starte med en igangsættelse. Blob vejede 4300 g igår og det var sørme ikke nok. Og Thomas var der og det hele ville bare have været godt, men må pænt vente til næste tirsdag, hvis jeg ikke har født inden. Sådan er det i hvert fald her i Vestjylland 

Hold da op en lille basse  

Indtil videre af hvad jeg ved vejer min bebs det som hun skal  Men tja, nu må vi se..

Anmeld

7. december 2011

AmalieL

Man kan ikke blive sat i gang tidligere på grund af det , men som der er blevet nævnt før så skal han ringe og snakke med dem i retten, om at få det flyttet til anden dato.

Anmeld

7. december 2011

Muffinmus

ville jeg klart sige nej, det grundlag er sørme godt nok for vandet:-)

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

AmalieL skriver:

Man kan ikke blive sat i gang tidligere på grund af det , men som der er blevet nævnt før så skal han ringe og snakke med dem i retten, om at få det flyttet til anden dato.

Ja, jeg må lige få ham til at ringe

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MariaE skriver:

ville jeg klart sige nej, det grundlag er sørme godt nok for vandet:-)

Det tænkte jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.