At blive sat igang før tid..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Bassemor<3

rikkeregnbue skriver:

Jep, han ringede til hans far tidligere i dag som var enig med ham i at det kunne i hvert fald ikke udsættes. Og når hans far siger noget så har han ifølge min kæreste ih og åh ALTID ret!

Men ellers så må jeg jo gøre det for ham... Eller føde uden ham. Men for fanden hvor bliver jeg gal så!

ej ok jeg var nok blevet ret gal ! han må lige steppe op og bakke dig op i at du gerne vil have ham med ! du skal i hvert fald ikke føde selv ! SÅ møder jeg sgu op med mine store mave 

Han vil vel også gerne selv med ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

ej ok jeg var nok blevet ret gal ! han må lige steppe op og bakke dig op i at du gerne vil have ham med ! du skal i hvert fald ikke føde selv ! SÅ møder jeg sgu op med mine store mave 

Han vil vel også gerne selv med ? 

Hehe, i værste tilfælde så skal min mutti også med til fødslen  Men du er da velkommen haha

Tja, jeg synes nu det er for dårligt af ham i hvert fald. Lige nu ved jeg ikke om han har lyst, når jeg fortæller ham hvad i skriver herinde kigger han bare og siger at det stadig ikke kan lade sig gøre..

Anmeld

7. december 2011

Cookiemonsteret

rikkeregnbue skriver:

Det står ikke på min vandrejournal at jeg har sukkersyge?

Sys du skal bed ham om at tage sig sammen og få ringet og hørt om det i retten i morgen

Og så hvis de vil se dine journaler så ringer du bare til lægen/jm og siger du skal have papir på at du har sukkersyge  

For tror desværre ikke det er grund nok til de sætter dig igang før

Anmeld

7. december 2011

Bassemor<3

rikkeregnbue skriver:

Hehe, i værste tilfælde så skal min mutti også med til fødslen  Men du er da velkommen haha

Tja, jeg synes nu det er for dårligt af ham i hvert fald. Lige nu ved jeg ikke om han har lyst, når jeg fortæller ham hvad i skriver herinde kigger han bare og siger at det stadig ikke kan lade sig gøre..

hmm det synes jeg abolut ikke er i orden !  kan du ikke sige til ham at han skal skamme sig ! 

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Cookiemonsteret skriver:

Sys du skal bed ham om at tage sig sammen og få ringet og hørt om det i retten i morgen

Og så hvis de vil se dine journaler så ringer du bare til lægen/jm og siger du skal have papir på at du har sukkersyge  

For tror desværre ikke det er grund nok til de sætter dig igang før

Jep.. Jeg sagde lige til ham: "Hvis ikke du ringer, så må jeg jo gøre det!" Og så kigger han bare væk...

Men det skal i hvert fald lige undersøges og så må jeg lige få fat på min jm eller dem i Odense

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

hmm det synes jeg abolut ikke er i orden !  kan du ikke sige til ham at han skal skamme sig ! 

Orker desværre ikke at gøre et skænderi ud af det  Og han bliver bare hidsig hvis jeg bliver ved..

Anmeld

7. december 2011

Bassemor<3

rikkeregnbue skriver:

Orker desværre ikke at gøre et skænderi ud af det  Og han bliver bare hidsig hvis jeg bliver ved..

træls ! jeg håber han lige tænker over tingene !!  og selvfølgelig finder frem til at der jo skal findes en løsning ! 

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

træls ! jeg håber han lige tænker over tingene !!  og selvfølgelig finder frem til at der jo skal findes en løsning ! 

Det håber jeg også! Og mange tak for krammet

Anmeld

7. december 2011

delimus

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Jeg ville lige høre jer ad om nogen af jer er blevet sat igang før tid pga. at manden/kæresten skulle noget? Det lyder totalt tåbeligt, men tja..

Landet ligger sådan at min kæreste i dag har fået et brev ind af døren om, at han skal i retten og vidne den 24 Januar - og det er altså lige præcis dagen EFTER min termin. Så, hvad dælen gør man så lige?

Da jeg så har fået graviditets sukkersyge skal jeg jo sættes igang på terminen eller dagen før, så det kunne jeg sagtens gå hen og være den 24 jeg skulle føde! - Og vi er begge ret ærgelige over hvis ikke han kan være med

Kan man godt være bekendt og høre om man kunne blive sat igang 1-2 uger før tid pga. det?

Hmm 1-2 uger før lyder lidt i overkanten i mine ører, men når de nu ved de vil sætte dig igang på dagen eller dagen inden, så er der vel ikke noget i vejen for at spørge, om det er muligt at rykke det 2-3 dage længere tilbage og forklare hvorfor :-) 

Har også lidt problematik omkring min mand og om han er hjemme, så det bliver der brugt meget tid på at spekulere på inde i mit hovede, så kender det godt 

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

delimus skriver:

Hmm 1-2 uger før lyder lidt i overkanten i mine ører, men når de nu ved de vil sætte dig igang på dagen eller dagen inden, så er der vel ikke noget i vejen for at spørge, om det er muligt at rykke det 2-3 dage længere tilbage og forklare hvorfor :-) 

Har også lidt problematik omkring min mand og om han er hjemme, så det bliver der brugt meget tid på at spekulere på inde i mit hovede, så kender det godt 

1-2 uger før var nu også mest til fordel for mig  Ups.

Men altid rart at høre at jeg ikke er den eneste der står i den situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.