Tiden nærmer sig (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Timmner

Risen skriver:

Gjorde alt.. Men intet virkede, først da jeg havde opgivet gik vandet Prøv at slappe så meget af som muligt, for pludselig sker det og det kræver muskler

Ja må slappe lidt af det er nok det eneste jeg kan nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

Mizz-sommer skriver:

smiler

nej det vil være træls...

men får ikke lov til at gå så lang tid da han er stor..

jeg skal gøre rent og gå op til et julehus som ligger 2 km fra hvor vi bor og der er bakker og trapper....

det er vist det.. det der med manden.. det går sq ikke.. kan ikke holde til det så..

Ja det er rigtig, hvor stor er din blevet nu ? Og det med manden ja det er sku heller ikke helt næmt men jeg må også lave noget fredag oh weekenden. Så han snart kommer

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

Ja det er rigtig, hvor stor er din blevet nu ? Og det med manden ja det er sku heller ikke helt næmt men jeg må også lave noget fredag oh weekenden. Så han snart kommer

3800 g og 53 lang..

vil jeg gerne tro.. D:

jah så skal bare på trapper og det hel

hvad med jeres hvor stor?

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Gik ind og så twilight - breaking dawn, havde glædet mig voldsomt til den i et år, og var så høj på adrenalin at jeg fik veer nogle timer efter filmen var færdig. :b 

Uuh ha da da... Det var da ikke helt dårlig synes jeg. Måske skal jeg også gå ind og se en film jeg virkelig gerne vil se

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mizz-sommer skriver:

3800 g og 53 lang..

vil jeg gerne tro.. D:

jah så skal bare på trapper og det hel

hvad med jeres hvor stor?

Jeg var ved Jordmorer i torsdag en uge siden. Og der var han 3400 så han er også ved at være stor synes jeg, jeg må også prøve trapperne.

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Frøken J. skriver:

Han kommer når han er klar og ikke før :-) jeg var om noget sygt utålmodig (fødte 41+1). Men trods min utålmodighed gik jeg ikke igang med alle de ting du gør. For det første tror jeg ikke det virker. For det andet mener jeg det er forkert at tvinge barnet ud inden det er klar, med mindre der er en større risiko ved at lade barnet blive inde, og endelig risikeres du at få en vildt hård fødsel fordi du har kørt dit energiniveau ned op til fødslen. Så smid dig på sofaen, slap af og se en god film i stedet for at presse din krop unødvendigt :-)

Ja okay. Det kan jeg godt se, må nok også slappe lidt af tror jeg... Tak for info

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

Jeg var ved Jordmorer i torsdag en uge siden. Og der var han 3400 så han er også ved at være stor synes jeg, jeg må også prøve trapperne.

dejlig str...

jah det må du..

men håber at det hjælper D:

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mizz-sommer skriver:

dejlig str...

jah det må du..

men håber at det hjælper D:

ja

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

ja

alt hvad jeg har.. og håber der sker noget i weekden.. :d

glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mizz-sommer skriver:

alt hvad jeg har.. og håber der sker noget i weekden.. :d

glæder mig til at høre fra dig

Ja så meget i lige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.