Tiden nærmer sig (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

th

Timmner skriver:

Ja tiden er ved at være, Jeg er idag 39+3 og vil så gerne have ham ud til os. Tiden går langsom synes jeg, Alle bliver ved med at spøre kómmer han ikke snart !! Jo tænker jeg, ved ikke hvad jeg skal gøre for at det bliver snart. er tit sammen med min kæreste, som jeg har fået afvide man skal,<3 støvsuger gør rent, hanler, cykler, går lange ture.. går mange ting, ¨så han kan godt se at komme ud til mor & far..
Jeg har tit ondt nederst, hvor jeg lige må sidde lidt ned (: tror ikke der går mange dage så kommer han. hvad gjorde i ?

altså ved ikke om det var det der satte det i gang, men jeg cyklede om søndagen, havde jeg ikke gjort i 2 md pga. plukveer, så måtte ikke.

om mandagen handlede jeg ind, bag rundt på min nevø der er 2 år, bade i bassin med ham. kørte hjem kl. 17.

fik veer kl. 20.30 fødte kl. 3.02

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

th skriver:

altså ved ikke om det var det der satte det i gang, men jeg cyklede om søndagen, havde jeg ikke gjort i 2 md pga. plukveer, så måtte ikke.

om mandagen handlede jeg ind, bag rundt på min nevø der er 2 år, bade i bassin med ham. kørte hjem kl. 17.

fik veer kl. 20.30 fødte kl. 3.02

held og lykke

Tak for det. Det må jeg prøve

Anmeld

8. december 2011

Timmner

4xGreve skriver:

Hehe som mange af de andre skriver vil jeg råde dig til at slappe af, lig dig på sofaen, se en film, få kæresten til at nusse om dig, massage og fodbad f.eks osv. For når den lille kommer så er fokus der så nyd det nu inden han kommer, for han skal nok snart komme og især når i mindst venter det! 

Ja det er rigtig det du siger. Måske skulle jeg slappe lidt af og ikke tænke på det..

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

Ja tiden er ved at være, Jeg er idag 39+3 og vil så gerne have ham ud til os. Tiden går langsom synes jeg, Alle bliver ved med at spøre kómmer han ikke snart !! Jo tænker jeg, ved ikke hvad jeg skal gøre for at det bliver snart. er tit sammen med min kæreste, som jeg har fået afvide man skal,<3 støvsuger gør rent, hanler, cykler, går lange ture.. går mange ting, ¨så han kan godt se at komme ud til mor & far..
Jeg har tit ondt nederst, hvor jeg lige må sidde lidt ned (: tror ikke der går mange dage så kommer han. hvad gjorde i ?

har det fuldstændig på samme måde som dig.. ( sat til mandag )

og jah jeg skal også prøve en masse i weekenden..

men som manden siger..

- han kommer ikke ud før han er klar..

men jeg vil gerne ha ham ud nu.. også fordi han ikke er lille D:

men jah du har rat tiden går så langsoooomm..!

men håber at der snart sker noget  på jeres vejne..

rigtig god jul

kh mizz-sommer

Anmeld

8. december 2011

Timmner

MoarHvidovre skriver:

Du skal bare væbne dig med tålmodighed og få slappet en masse af og lade op med energi til fødslen. Han kommer når han kommer og jeg er sikker på, at han gerne selv vil bestemme

Ja det tror jeg også at han selv vil bestemme det

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Frk.S skriver:

Tålmodighed!
Du er jo ikke engang gået over tid endnu.

Jeg gik selv næsten 2 uger over, og hun nåede kun lige at komme af sig selv, så jeg slap for igangsætning.

Jeg tror på din baby kommer når han er klar. Jeg tror ikke rigtig på, at man kan gøre så meget selv.

Når det så er sagt, så var jeg ved at være syg af utålmodighed til sidst. Om aftenen hvor jeg var 41+5 gik kæresten og jeg en lang tur i godt tempo, og så hjem og dyrke sex. Veerne gik i gang samme aften kl 23. Men det kan have været en tilfældighed - det var jo ligesom temmelig meget op over.

Ja ved det godt. Kan bare ikke vente mere, har alt klart til ham. Er bare her hjemme, og venter og ventet, er tit sammen med kæresten får også at sætte det igang... Han kommer nok når ham kommer

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mizz-sommer skriver:

har det fuldstændig på samme måde som dig.. ( sat til mandag )

og jah jeg skal også prøve en masse i weekenden..

men som manden siger..

- han kommer ikke ud før han er klar..

men jeg vil gerne ha ham ud nu.. også fordi han ikke er lille D:

men jah du har rat tiden går så langsoooomm..!

men håber at der snart sker noget  på jeres vejne..

rigtig god jul

kh mizz-sommer

Dejligt at høre en har det lige som mig kan se at du er sat til dagen efter mig. Nu må vi se hvornår det sker ? Bare ikke juleaften så er jeg glad, men hvad vil du gøre i weekende? Svømmer 2 gange om ugen gør alt det jeg kan.. men må også huske at slappe lidt af det er jo vigtig glædelig jul

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Benjamins'mor skriver:

Altså der er mange myter der siger hvad man kan gøre osv, som skulle hjælpe fødslen på vej. Intet hjalp ved mig, og har aldrig hørt om nogle hvor det er lykkedes, og hvis så har det sikkert været en tilfældighed. Men du må bare slappe af, ligge noget varmt på lænden og værne dig med tålmodighed.

Okay. Det må jeg prøve, ja ved godt at jeg skal slappe af. Det er bare svært nogle gange.

Anmeld

8. december 2011

Timmner

marcipandrengen skriver:

Desværre er der intet at gøre end at vente tålmodigt. Han kommer når han synes det er ved at være tid - ikke når mor synes . Jeg prøvede alt da jeg ventede mig (gik 4 dage over tid) - men ja... intet virker på mig ihvertfald.

for at det sker snart

Tak skal du have, ja jeg må bare vente selv om tiden går langsom

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

Dejligt at høre en har det lige som mig kan se at du er sat til dagen efter mig. Nu må vi se hvornår det sker ? Bare ikke juleaften så er jeg glad, men hvad vil du gøre i weekende? Svømmer 2 gange om ugen gør alt det jeg kan.. men må også huske at slappe lidt af det er jo vigtig glædelig jul

smiler

nej det vil være træls...

men får ikke lov til at gå så lang tid da han er stor..

jeg skal gøre rent og gå op til et julehus som ligger 2 km fra hvor vi bor og der er bakker og trapper....

det er vist det.. det der med manden.. det går sq ikke.. kan ikke holde til det så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.