Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej piger..Efter aftale med Peanut opretter jeg nu også en testliste for januar.HUSK hvis i vil være anonyme at kalde jer noget mere end bare anonym. F.eks. et tal eller bogstaver bagefter anonym.Mvh Anonym19
Hej piger..Efter aftale med Peanut opretter jeg nu også en testliste for januar.HUSK hvis i vil være anonyme at kalde jer noget mere end bare anonym. F.eks. et tal eller bogstaver bagefter anonym.Mvh Anonym19
Jeg føler ikke rigtig der er nogen grund til at teste, da jeg kender min krop, og jeg ikke er anderledes end jeg plejer. Jeg vil vædde med den er negativ desværre.. held og lykke til jer andre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Jeg føler ikke rigtig der er nogen grund til at teste, da jeg kender min krop, og jeg ikke er anderledes end jeg plejer. Jeg vil vædde med den er negativ desværre.. held og lykke til jer andre
Anonym skriver: Det er jo en rimelig holdning. Det andet med testeri er sku også for dyrt. Held og lykke i næste omgang..
Det er jo en rimelig holdning. Det andet med testeri er sku også for dyrt. Held og lykke i næste omgang..
tak skal du ha ... og ja, jeg bliver også skuffet hver gang jeg ser et tomt felt på testen. Jeg har nok også lidt mere ro på i den her måned, for jeg skal til gyn her d 16 jan og påbegynde behandling...
Camillos skriver: tak skal du ha ... og ja, jeg bliver også skuffet hver gang jeg ser et tomt felt på testen. Jeg har nok også lidt mere ro på i den her måned, for jeg skal til gyn her d 16 jan og påbegynde behandling...
Mini-s > 1. barn > 3. forsøg > 1. januar Mortilfreja > 2. Barn > Mange forsøg > 2. Januar Peanut > 1. barn > 8. forsøg > 2. Januar Mens er på vej Anonym87: 1. barn > 1. forsøg > 4. januar Sørens > 1. barn > 5.forsøg > 4. Januar POSITIVCamillos > 1. barn > mange forsøg > 6. Januar madsenmor > 4 barn 1 øko forsøg efter ivf = SA og en SA i uplanlagt øko.. > 9. Januar Anonym22 > 2 barn > 1. forsøg > 12. Januar Babydreams >1 barn > 2. forsøg > 13. JanuAr POSITIVFrk.Skruk > 1 barn > 9 forsøg > 14. Januar Anonym0404 > 1. barn > 3. forsøg efter tab > 16-17. januar anbo > 1. barn > 3. forsøg > 19. januar Klokkeblomst88 > 1.barn > 3.forsøg > 26.januar Moar2012 > 2. barn > 3. forsøg > 28. januar CelineAlexia - 1. forsøg efter kirurgisk abort - slutningen af januar
Babydreams skriver: Mini-s > 1. barn > 3. forsøg > 1. januar Mortilfreja > 2. Barn > Mange forsøg > 2. Januar Peanut > 1. barn > 8. forsøg > 2. Januar Mens er på vej Anonym87: 1. barn > 1. forsøg > 4. januar Sørens > 1. barn > 5.forsøg > 4. Januar POSITIVCamillos > 1. barn > mange forsøg > 6. Januar madsenmor > 4 barn 1 øko forsøg efter ivf = SA og en SA i uplanlagt øko.. > 9. Januar Anonym22 > 2 barn > 1. forsøg > 12. Januar Babydreams >1 barn > 2. forsøg > 13. JanuAr POSITIVFrk.Skruk > 1 barn > 9 forsøg > 14. Januar Anonym0404 > 1. barn > 3. forsøg efter tab > 16-17. januar anbo > 1. barn > 3. forsøg > 19. januar Klokkeblomst88 > 1.barn > 3.forsøg > 26.januar Moar2012 > 2. barn > 3. forsøg > 28. januar CelineAlexia - 1. forsøg efter kirurgisk abort - slutningen af januar
Mini-s > 1. barn > 3. forsøg > 1. januar Mortilfreja > 2. Barn > Mange forsøg > 2. Januar Peanut > 1. barn > 8. forsøg > 2. Januar Mens er på vej Anonym87: 1. barn > 1. forsøg > 4. januar Sørens > 1. barn > 5.forsøg > 4. Januar POSITIVCamillos > 1. barn > mange forsøg > 6. Januar madsenmor > 4 barn 1 øko forsøg efter ivf = SA og en SA i uplanlagt øko.. > 9. Januar Anonym22 > 2 barn > 1. forsøg > 12. Januar Babydreams >1 barn > 2. forsøg > 13. JanuAr POSITIV Frk.Skruk > 1 barn > 9 forsøg > 14. Januar
Anonym0404 > 1. barn > 3. forsøg efter tab > 16-17. januar - POSITIV anbo > 1. barn > 3. forsøg > 19. januar POSITIV to dage før tidAnonymC > 2.barn > 3.forsøg > 22 januar. Klokkeblomst88 > 1.barn > 3.forsøg > 26.januar Moar2012 > 2. barn > 3. forsøg > 28. januar CelineAlexia - 1. forsøg efter kirurgisk abort - slutningen af januar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128