Gravid og menstration..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Princesspigen

hej :-)

jeg er ny her på siden, en pige på 22 år og har et dejligt liv med skøn kæreste, missekatte og så snakker vi om snart at flytte i hus...

vi er blevet enige om at jeg skulle droppe mine p-piller som jeg har været på siden jeg var 15 år..

dette gjorde vi så 1 oktober og siden har jeg ikke været på piller.. nu er min mens. kommet 1½ uge for sent(aldrig sket før), jeg er meget træt og har en underlig træng tid søde ting hele tiden..

jeg har taget 3 graviditets test, 2 i lørdags og 1 idag og alle siger de negative.. men kan jeg være gravid alligevel ?

jeg har dog en tid til lægen senere idag men måske nogle kunne hjælpe eller give gode råd inden ? :-) er lidt nervør vil jo gerne have det skal lykkedes..

ha en dejlig dag :-) hilsen sara:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg er ny her på siden, en pige på 22 år og har et dejligt liv med skøn kæreste, missekatte og så snakker vi om snart at flytte i hus...

vi er blevet enige om at jeg skulle droppe mine p-piller som jeg har været på siden jeg var 15 år..

dette gjorde vi så 1 oktober og siden har jeg ikke været på piller.. nu er min mens. kommet 1½ uge for sent(aldrig sket før), jeg er meget træt og har en underlig træng tid søde ting hele tiden..

jeg har taget 3 graviditets test, 2 i lørdags og 1 idag og alle siger de negative.. men kan jeg være gravid alligevel ?

jeg har dog en tid til lægen senere idag men måske nogle kunne hjælpe eller give gode råd inden ? :-) er lidt nervør vil jo gerne have det skal lykkedes..

Hej sarah ..   

Kroppen kan ryge ud af cyklus efter p piller i så mange år, det er ikke normalt at have menstration i en graviditet. Når dine teste viser negativ tror jeg altså ikke der er noget? 

Vinteren gør os alle død hamrende trætte, det er lidt af et møg symptom pga årstiden. Det med trangen til de søde sager, får jeg altid i menstrations perioden ! 

for der er noget, men tror det ikke .. 

Anmeld

7. december 2011

Princesspigen

sygeplejesken forklarede mig at fordi jeg har fået min mens idag er der ingen som helst mulighed for at være gravid.. syndes jeg er lidt underligt, har jo læst og hørt om flere der havde mens hele deres graviditet...  

men som hun så forklarede mig, hun tror der måske er blevet befrugtet et æg men måske med en dårlig sædselle eller andet i den stil hvilke så gør at æget efter et par uger ryger ud og så får man mens..

hmm øv øv.. men som sagt så har vi jo ikke været igang længe med at prøve så mon ikke det lige pludselig kommer :-)

Anmeld

7. december 2011

Camillos

Princesspigen skriver:

sygeplejesken forklarede mig at fordi jeg har fået min mens idag er der ingen som helst mulighed for at være gravid.. syndes jeg er lidt underligt, har jo læst og hørt om flere der havde mens hele deres graviditet...  

men som hun så forklarede mig, hun tror der måske er blevet befrugtet et æg men måske med en dårlig sædselle eller andet i den stil hvilke så gør at æget efter et par uger ryger ud og så får man mens..

hmm øv øv.. men som sagt så har vi jo ikke været igang længe med at prøve så mon ikke det lige pludselig kommer :-)

JA, øv det var ærgeligt.. Men det skal nok kommme  Desuden er der mange kvinder der får symptomer uden der er noget ... 

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

Jeg tror ikke du er gravid..men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.

Men det er nu helt normalt at mens kan blive meget uregelmæssig, hvis man lige er stoppet på p-piller, og der kan gå op til et år før kroppen har fundet sit nye leje efter hormonpåvirkningen fra pillerne.

Men selvfølgelig krydser jeg fingrene for dig...vi er nogle kvinder, hvor man først sent kan teste positiv, og den eneste måde man så ellers kan finde ud af det, er ved en blodprøve, en GU og en scanning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2011

Princesspigen

sussie..

tak skal du have.. håber ikke der går for længe, for mange år.. det ville være trist, men tror nu nok jeg skal blive gravid med tiden :-)

jeg skal nok bare væbne mig mere med tålmodighed end jeg egentlig har ;-) tihi

jeg var ikke klar over at det kunne tage så lang tid at få styr på sin cyklus igen :-O men der kan man bare se..

er jo kun 22 så har massere af tid :-)

Anmeld

7. december 2011

Princesspigen

jeg ved godt det lyder mærkeligt og sikkert mig selv der spiller mig et pus..

men ja fik jo min menstartion idag, da jeg så trak en tampon ud(undskyld detaljerne her), sad der noget på den der kunne ligne et lille skyk blodigt smilhinde eller sådan med en lille klump inden i.. aldrig noget jeg har set før.. klumpen var på ca: 2-4 mm tyk og måske en 5-7 mm lang og den slimhinde ligende ting var nok 1½ cm lang og som rundt om det hele..

jeg tænkte på hvad sygeplejesken sagde: måske jeg havde været gravid men haft en form for abort som det tit sker efter få uger hvis barnet, ægget eller sedsællen er dårlig... tænk hvis den lille klump var en baby ? ?

nogle der er oplevet noget ligende ..? er sikkert bare mig der er åndsvag

Anmeld

7. december 2011

Rockertand

Princesspigen skriver:

jeg ved godt det lyder mærkeligt og sikkert mig selv der spiller mig et pus..

men ja fik jo min menstartion idag, da jeg så trak en tampon ud(undskyld detaljerne her), sad der noget på den der kunne ligne et lille skyk blodigt smilhinde eller sådan med en lille klump inden i.. aldrig noget jeg har set før.. klumpen var på ca: 2-4 mm tyk og måske en 5-7 mm lang og den slimhinde ligende ting var nok 1½ cm lang og som rundt om det hele..

jeg tænkte på hvad sygeplejesken sagde: måske jeg havde været gravid men haft en form for abort som det tit sker efter få uger hvis barnet, ægget eller sedsællen er dårlig... tænk hvis den lille klump var en baby ? ?

nogle der er oplevet noget ligende ..? er sikkert bare mig der er åndsvag

Det er helt normalt slimhindevæv, du har set - jeg tror faktisk, at det er mere normalt, at der kommer sådan noget med ud i større eller mindre grad, end at man aldrig har oplevet det? 

Jeg ved godt, at du griber efter halmstrå, men jeg tror ikke, at du har været gravid, hvis du ikke har haft en positiv test - det er jo ligesom betingelsen for at konstatere en biokemisk.

Jeg synes, at du skal acceptere din menstruation og se fremad  og tænke på næste mulighed for undfangelse 

Anmeld

7. december 2011

Pige2009

Princesspigen skriver:

Jeg havde mens ind til 3 mdr. inde i min graviditet. MEN det er jo uhyre sjældent det sker

Anmeld

8. december 2011

Princesspigen

som jeg sagde, det var jo nok indbildning.. men øv hvor jeg ikke syndes det er sjovt.. min mest er dobbelt så voldsom og dobbelt så smertefuld denne gang :-( øv øv.. glæder mig bare til det er overstået og vi kan forsøge igen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.