Krebsen88 skriver:
Søde ven, så har du jo ikke sat dig ind i hvad en navngivningsfest går ud på. De som ikke er kristne, ikke er medlem af den danske folkekirke, eller bare ikke vil pådutte en tro ned over sit nyfødte barns hoved skal vel også have et valg for at fejre at ens barn får et navn, får det er jo i realiteten det man gør om man døber sit barn i en kirke eller om man får sit barn navngivet.
Sorry, men snævresynet folk som er så dømmende kan jeg absolut ikke tage! At tro at andre folk vil bruge sit barn for at få gaver!!! Håber du en dag bliver inviteret til navngivningsfest og vil se anderledes på det.
Jeg ser dåben som det samme. At det er for at få gaver. Det er min mening og den har jeg lov at have. Så må nogen synes jeg er snæversynet. Don´t care...
Vi har alle hver vores meninger og det skal vi have lov til at have.
Jeg siger ikke folk ikke gerne må holde dåb og navngivningsfest. Fint for mig. Men for mig føles det som om man holder de fester for at få gaver. Det er min mening. Andre må gerne have deres mening. Herhjemme deler vi jo ikke den mening, sådan er det jo bare. Kæresten er døbt og der blev holdt fest, jeg blev navngivet, ikke nogen fest og senere blev jeg døbt, og ikke nogen fest. Jeg synes ikke der er nogen grund til at holde fest..
Anmeld