Navngivningsfest..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Isabella_mor

EKBJ skriver:

Vi har også rigtig mange smså børn i vores familier! :-). 

og hvis det er om sommeren så kan i jo sagtens holde det udendørs og så kan ungerne jo bare give en gas... der er sgu ikke noget værre end at ungerne skal holde sig i skindet til fester hvor de også er inviteret fordi at de ikke har plads til at lege på..

så det er vigtigt hvertfald.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

EKBJ

isabellamor skriver:

og hvis det er om sommeren så kan i jo sagtens holde det udendørs og så kan ungerne jo bare give en gas... der er sgu ikke noget værre end at ungerne skal holde sig i skindet til fester hvor de også er inviteret fordi at de ikke har plads til at lege på..

så det er vigtigt hvertfald.. 

Regner med at det bliver i juli eller sidst i august :-). Har termin den 8. maj nemlig. 

Anmeld

7. december 2011

Isabella_mor

EKBJ skriver:

Regner med at det bliver i juli eller sidst i august :-). Har termin den 8. maj nemlig. 

ja det er da lækkert med sommerfest  

det syntes jeg hvertfald

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

isabellamor skriver:

ja det er da lækkert med sommerfest  

det syntes jeg hvertfald

Synes jeg godt nok også!

Anmeld

7. december 2011

Isabella_mor

EKBJ skriver:

Synes jeg godt nok også!

jaaah... vi var bare lidt uheldige med vejret.. himlen græd lidt (vi holdt det dagen efter massakren i norge ) så vi blev lidt våde og kolde. så hold det sårn i starten af juli eller midten.. jeg syntes det har været regnvejr i august i to år i træk..

så det ændrer sig jo nok ikke næste år

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

isabellamor skriver:

jaaah... vi var bare lidt uheldige med vejret.. himlen græd lidt (vi holdt det dagen efter massakren i norge ) så vi blev lidt våde og kolde. så hold det sårn i starten af juli eller midten.. jeg syntes det har været regnvejr i august i to år i træk..

så det ændrer sig jo nok ikke næste år

Håber jeg finder en dag det ikke regner hehe

Anmeld

7. december 2011

Krebsen88

samantha1986 skriver:

Vores barn når det kommer til sommer skal navngives, men vi holder ikke noget. Kæresten ville dog gerne holde en navngivningsfest, men det går jeg ikke ind for..

Det er kun min mening, og jeg siger det ikke for at gøre nogen sure, og kæresten deler absolut ikke min mening. Men jeg mener at hvis vi blev inviteret til en navngivnings fest, så var det fordi folk gerne ville have gaverne. og at de derfor var nødt til at holde noget. Og derfor har jeg det også sådan at jeg ikke vil holde navngivningsfest, for folk skal ikke tro at vi gør det for at få gaver.

Søde ven, så har du jo ikke sat dig ind i hvad en navngivningsfest går ud på. De som ikke er kristne, ikke er medlem af den danske folkekirke, eller bare ikke vil pådutte en tro ned over sit nyfødte barns hoved skal vel også have et valg for at fejre at ens barn får et navn, får det er jo i realiteten det man gør om man døber sit barn i en kirke eller om man får sit barn navngivet.

Sorry, men snævresynet folk som er så dømmende kan jeg absolut ikke tage! At tro at andre folk vil bruge sit barn for at få gaver!!! Håber du en dag bliver inviteret til navngivningsfest og vil se anderledes på det.

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Krebsen88 skriver:

Søde ven, så har du jo ikke sat dig ind i hvad en navngivningsfest går ud på. De som ikke er kristne, ikke er medlem af den danske folkekirke, eller bare ikke vil pådutte en tro ned over sit nyfødte barns hoved skal vel også have et valg for at fejre at ens barn får et navn, får det er jo i realiteten det man gør om man døber sit barn i en kirke eller om man får sit barn navngivet.

Sorry, men snævresynet folk som er så dømmende kan jeg absolut ikke tage! At tro at andre folk vil bruge sit barn for at få gaver!!! Håber du en dag bliver inviteret til navngivningsfest og vil se anderledes på det.

Jeg ser dåben som det samme. At det er for at få gaver. Det er min mening og den har jeg lov at have. Så må nogen synes jeg er snæversynet. Don´t care...

Vi har alle hver vores meninger og det skal vi have lov til at have.

Jeg siger ikke folk ikke gerne må holde dåb og navngivningsfest. Fint for mig. Men for mig føles det som om man holder de fester for at få gaver. Det er min mening. Andre må gerne have deres mening. Herhjemme deler vi jo ikke den mening, sådan er det jo bare. Kæresten er døbt og der blev holdt fest, jeg blev navngivet, ikke nogen fest og senere blev jeg døbt, og ikke nogen fest. Jeg synes ikke der er nogen grund til at holde fest..

Anmeld

7. december 2011

Krebsen88

samantha1986 skriver:

Jeg ser dåben som det samme. At det er for at få gaver. Det er min mening og den har jeg lov at have. Så må nogen synes jeg er snæversynet. Don´t care...

Vi har alle hver vores meninger og det skal vi have lov til at have.

Jeg siger ikke folk ikke gerne må holde dåb og navngivningsfest. Fint for mig. Men for mig føles det som om man holder de fester for at få gaver. Det er min mening. Andre må gerne have deres mening. Herhjemme deler vi jo ikke den mening, sådan er det jo bare. Kæresten er døbt og der blev holdt fest, jeg blev navngivet, ikke nogen fest og senere blev jeg døbt, og ikke nogen fest. Jeg synes ikke der er nogen grund til at holde fest..

Du skriver jo:  "Men jeg mener at hvis vi blev inviteret til en navngivnings fest, så var det fordi folk gerne ville have gaverne. og at de derfor var nødt til at holde noget. Og derfor har jeg det også sådan at jeg ikke vil holde navngivningsfest, for folk skal ikke tro at vi gør det for at få gaver."

Fint nok du bruger dit barn for at få gaver, men lad være med at antage at andre gør det

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Krebsen88 skriver:

Du skriver jo:  "Men jeg mener at hvis vi blev inviteret til en navngivnings fest, så var det fordi folk gerne ville have gaverne. og at de derfor var nødt til at holde noget. Og derfor har jeg det også sådan at jeg ikke vil holde navngivningsfest, for folk skal ikke tro at vi gør det for at få gaver."

Fint nok du bruger dit barn for at få gaver, men lad være med at antage at andre gør det

Jeg føler det er sådan når jeg bliver inviteret til dåb og navngivningsfest. At folk kun holder det for at få gaver. Det er sådan jeg har det med det. Vi er blevet inviteret til flere hos folk vi stort set ikke har noget med at gøre, og det synes jeg er pænt underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.