Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
myr81 skriver: jeg sender mails rundt senere, kan ikke lægge billederne herind, de vil ikke uploade
jeg sender mails rundt senere, kan ikke lægge billederne herind, de vil ikke uploade
Ok min mail er ghan23@hotmail.com
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Ok min mail er ghan23@hotmail.com
Også int. i overallsene - mail på cb@tv-service.dk. På forhånd tak
marcipandrengen skriver: Også int. i overallsene - mail på cb@tv-service.dk. På forhånd tak
Mails er sendt rundt til alle, skriv venligst hvis nogen mod forventning ikke har modtaget mail
Til alle, beklager der er gået helt ged i afsendelse af billederne, alle burde have modtaget de rigtige billeder nu?
myr81 skriver: str 86-98 sælges, billeder kommer senere, kan også sendes via mail
str 86-98 sælges, billeder kommer senere, kan også sendes via mail
Vil gerne se billeder af 98 larsdn@webspeed.dk
bullerbassen skriver: Vil gerne se billeder af 98 larsdn@webspeed.dk
Hejsa, tror vores sønner passer str og str 98 er de hummel overalls, der er meget små i det?
myr81 skriver: Hejsa, tror vores sønner passer str og str 98 er de hummel overalls, der er meget små i det?
Silas bruger kun 92 - men samler til næste str
bullerbassen skriver: Silas bruger kun 92 - men samler til næste str
Jeg fik vist formuleret lidt kringlet, det jeg mente var at hvis det er str 98 du leder efter har jeg kun de to overalls og selvom de hedder str 98 er de nærmere 86-92
myr81 skriver: Jeg fik vist formuleret lidt kringlet, det jeg mente var at hvis det er str 98 du leder efter har jeg kun de to overalls og selvom de hedder str 98 er de nærmere 86-92
nej forstod godt hvad du skrev
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128