Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
betjenten skriver: Jeg vil da også meget gerne se billeder cb77@live.dk
Jeg vil da også meget gerne se billeder cb77@live.dk
Dem sender jeg afsted senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
myr81 skriver: Dem sender jeg afsted senere
Super
Jeg vil også rigtig gerne se billeder nille_ns@hotmail.com
nusenjo88 skriver: Jeg vil også rigtig gerne se billeder nille_ns@hotmail.com
Dem sender jeg afsted i eftermiddag/ aften når jeg får taget de sidste billeder
myr81 skriver: str 86-98 sælges, billeder kommer senere, kan også sendes via mail
str 86-98 sælges, billeder kommer senere, kan også sendes via mail
Hvor meget vil du have for de 2 Hummel. Jeg vil gerne købe dem
Aisha skriver: Hvor meget vil du have for de 2 Hummel. Jeg vil gerne købe dem
De stribede er i god stand men brugt og dem i demin er max gået med 10 gange, så 350kr inkl.
Obs bemærk de er MEGET små i str, svare til 86-92 vil jeg mene.
myr81 skriver: De stribede er i god stand men brugt og dem i demin er max gået med 10 gange, så 350kr inkl. Obs bemærk de er MEGET små i str, svare til 86-92 vil jeg mene.
Det passer meget fint da min søn bruger 80 og 86. Hvad siger du til 300 ink Porto?
Aisha skriver: Det passer meget fint da min søn bruger 80 og 86. Hvad siger du til 300 ink Porto?
Helt ok, men prisen er desværre fast, synes det er en fair pris og har lige lagt dem på
myr81 skriver: Helt ok, men prisen er desværre fast, synes det er en fair pris og har lige lagt dem på
Ok skriver du når der kommer billeder på? Så kan jeg bedre overveje om jeg vil have dem til den pris
Aisha skriver: Ok skriver du når der kommer billeder på? Så kan jeg bedre overveje om jeg vil have dem til den pris
jeg sender mails rundt senere, kan ikke lægge billederne herind, de vil ikke uploade
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128