Så er jeg her ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Mumto3

Toshiba skriver:

havde det på præcis samme måde...

Den var jo blevet en del af mig.....

Jeg har gemt begge vores ringe - og overvejer at få smeltet dem om til et vedhæng til Liva - så har hun et "minde" om det der engang var - som hun aldrig oplevede

Det synes jeg er en helt fantastisk god ide! -og jeg tænker at det er bare med at gøre det nu. Der er jo ingen grund til at vente....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Toshiba

Mumto3 skriver:

Det synes jeg er en helt fantastisk god ide! -og jeg tænker at det er bare med at gøre det nu. Der er jo ingen grund til at vente....

nej det er rigtig nok... havde overvejet om jeg skulle gøre det inden dåben- og hun fik det til dåben... men narhhh det fik jeg ikke gjort

Anmeld

7. december 2011

Pige2009

Velkommen i klubben Håber I får det hele arrangeret på en god måde

Anmeld

7. december 2011

DK

Selv om alt virker lidt gråt og håbløst, så vid at der stadig venter dig et pragtfuldt liv forude!

Og velkommen i The ex-wife club 

Knus Ditte, nu med "ny", men bestemt bedre mand gennem de sidste snart 6 år 

Anmeld

7. december 2011

morethanperfect

I er så søde alle sammen altså !   

Anmeld

7. december 2011

bøgelund

morethanperfect skriver:

Ja , så gik mig og Daniel fra hinanden ..
Har det faktisk godt med det , for det har været under opsejling længe , der bare ingen af os der har taget intiativet .. Men nu gjorde han det ... Endelig .. Vi er stadig gode venner , og det er 100 % det bedste for os alle 3 .. Det sværeste lige nu er nok at tage min ring af .. Ved ik helt hvorfor ..   

Havde bare lige brug for at komme ud med det , da det ikke er offentliggjort nogle steder endnu <3 

kæmpe kram til dig.. 

dejligt at høre, at du er ved godt mod.. men derfor er det jo aldrig sjovt alligevel.. håber i får det til at fungere godt, specielt for jeres dejlige drengs skyld..  

Anmeld

7. december 2011

Clisolka

Har det faktisk godt med det , for det har været under opsejling længe , der bare ingen af os der har taget intiativet .. Men nu gjorde han det ... Endelig .. Vi er stadig gode venner , og det er 100 % det bedste for os alle 3 .. Det sværeste lige nu er nok at tage min ring af .. Ved ik helt hvorfor ..   

Havde bare lige brug for at komme ud med det , da det ikke er offentliggjort nogle steder endnu <3 

Øv, det er jeg ked af at høre søde  Men jeg er glad for at høre, at du er okay med det - kender det med ringen, det er aldrig sjovt 

En masse til dig 

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor øv! - Og forstår udemærket det med ringen.

Anmeld

7. december 2011

birthee

knus herfra

Anmeld

7. december 2011

Lisbeth85

morethanperfect skriver:

Dejligt I stadig er gode venner. Det bliver godt for jeres samarbejde omkring jeres søn i fremtiden. Al det bedste herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.