Så er jeg her ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. december 2011

morethanperfect

Ja , så gik mig og Daniel fra hinanden ..
Har det faktisk godt med det , for det har været under opsejling længe , der bare ingen af os der har taget intiativet .. Men nu gjorde han det ... Endelig .. Vi er stadig gode venner , og det er 100 % det bedste for os alle 3 .. Det sværeste lige nu er nok at tage min ring af .. Ved ik helt hvorfor ..   

Havde bare lige brug for at komme ud med det , da det ikke er offentliggjort nogle steder endnu <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Toshiba

morethanperfect skriver:

Har det faktisk godt med det , for det har været under opsejling længe , der bare ingen af os der har taget intiativet .. Men nu gjorde han det ... Endelig .. Vi er stadig gode venner , og det er 100 % det bedste for os alle 3 .. Det sværeste lige nu er nok at tage min ring af .. Ved ik helt hvorfor ..   

Havde bare lige brug for at komme ud med det , da det ikke er offentliggjort nogle steder endnu <3 

øv øv - men dejligt du trods alt har det godt med det...

Sender et Kæmpe kram.

Det med ringen forstår jeg godt.... det er ikke så meget det den var et symbol på jeres kærlighed..

Nej det bliver jo en del af en selv

Anmeld

6. december 2011

morethanperfect

Toshiba skriver:

øv øv - men dejligt du trods alt har det godt med det...

Sender et Kæmpe kram.

Det med ringen forstår jeg godt.... det er ikke så meget det den var et symbol på jeres kærlighed..

Nej det bliver jo en del af en selv

Tak  Ja .. Det er lidt underligt ... 

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

morethanperfect skriver:

Tak  Ja .. Det er lidt underligt ... 

havde det på præcis samme måde...

Den var jo blevet en del af mig.....

Jeg har gemt begge vores ringe - og overvejer at få smeltet dem om til et vedhæng til Liva - så har hun et "minde" om det der engang var - som hun aldrig oplevede

Anmeld

6. december 2011

morethanperfect

Toshiba skriver:

havde det på præcis samme måde...

Den var jo blevet en del af mig.....

Jeg har gemt begge vores ringe - og overvejer at få smeltet dem om til et vedhæng til Liva - så har hun et "minde" om det der engang var - som hun aldrig oplevede

Tja .. Det er også en god idé .. 

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

morethanperfect skriver:

Tja .. Det er også en god idé .. 

de er hvert fald gemt - så må jeg se...

Det er det eneste hun vil have fra hendes far - ud over DNA - så tænker hun helt sikkert vil elske man har tænkt på at gemme lidt

Anmeld

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

Hvir i begge er indforstået er der jo ikke behov for de store trøstende ord.. Vil dog alligevel sige at det er en skam i ikke kan få det til at fungere men hvor er det dejligt i skilles som venner.

Jeg forstår godt det med ringen. Den er jo blevet en del af dig og den du er i dag..

Held og lykke fremover.

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Kærligt knus herfra

Sussie

Anmeld

7. december 2011

2721

7. december 2011

Annana89

Ihh det er jeg ked af at høre Tine!

Men godt at i alle har det godt med det! Håber i kan blive ved med at ha et god forhold alle tre, bare på en helt anden måde!

Det med ringen kan jeg godt forstå, det er vel lidt som at tage en "drøm" af fingeren! En afslutning på det hele! Mon ikke den ligeså langsomt "falder" af fingeren af sig selv!?

Klem herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.