ville i kontakte lægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Muffinmus

Men de fleste kvinder for jo også slim der ved sex...så det kan sagtens være dit eget:-)

Nå,men jeg havde det med begge unger uden nogen problemer, kom ikke hver gang ved sex, altså blødning, men måske hver 3-4 gang....

Så umiddelbart synes jeg slet ikke du skal bekymre dig over at du får lidt farvet udflåd hvis der ikke kommer mere end det som sagt:-)

Det er jo indenfor det normale og hvad man kan forvente som gravid med sex på en tirsdag tidlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Kay

MariaE skriver:

Jeg ville ikke, det er jo ganske normalt at få lidt farvet udflåd efter sex eller ved hårdt arbejde eller andre ting der kan briste de små bodkar...bløder du derimod på bind og der kommer en del så ville jeg ringe:-)Slimen er ret sansynligt din kære partners sæd, eller lidt fra dig sel..sådan kan den blive efter sex nemlig:-)

tænker også på at mit job er ret fysisk hårdt.... med mange løft...

arbejder i en vuggestue med mange trapper....

Anmeld

6. december 2011

Kay

MariaE skriver:

Men de fleste kvinder for jo også slim der ved sex...så det kan sagtens være dit eget:-)

Nå,men jeg havde det med begge unger uden nogen problemer, kom ikke hver gang ved sex, altså blødning, men måske hver 3-4 gang....

Så umiddelbart synes jeg slet ikke du skal bekymre dig over at du får lidt farvet udflåd hvis der ikke kommer mere end det som sagt:-)

Det er jo indenfor det normale og hvad man kan forvente som gravid med sex på en tirsdag tidlig aften

det er dejligt beroligende det du skriver

har også blevet ved at sige til mig selv... det er helt normalt... men det er meget bedre når andre siger det...

Anmeld

6. december 2011

Mussen2

Kay skriver:

ja det er kun lidt på papiret ikke i trusserne...

Jeg oplevede det samme og endte med at kontakte lægen næste dag. der var intet galt  

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Kay skriver:

såsåoMemegemeget

jeg ved ikke hvor langt jeg er... skal til termins scanning om en uge...

OK tror ikke lægen kan gøre så meget før den skanning men hvis han nu kan give dig lidt ro og så syns jeg Du skal ringe

Anmeld

6. december 2011

Gaia

Det er helt sikkert fra din livmoderhals. Området der bliver mere blodfyldt og skrøbeligt, så ved sex hvor pikken rammer på kan man være uheldig at et blodkar sprænger. Det er ufarligt, men et godt råd er: lidt roligere sex og evt. Sørg for han ikke kommer så langt op. Det gøres evt. Ved at benytte stillingen " at ride" hvor du styre dybten. Undgå " doggy" hvor manden oftest kommer dybt op.  Jeg prøvede selv blødning efter sex under første graviditet. Det er skisme ik sjovt og man bliver lidt forskrækket. Bliver det ved skal du selvf. Kontakte lægen, men det du beskriver lyder ufarligt og som et bristet blodkar. 

Anmeld

6. december 2011

Kay

Gaia skriver:

Det er helt sikkert fra din livmoderhals. Området der bliver mere blodfyldt og skrøbeligt, så ved sex hvor pikken rammer på kan man være uheldig at et blodkar sprænger. Det er ufarligt, men et godt råd er: lidt roligere sex og evt. Sørg for han ikke kommer så langt op. Det gøres evt. Ved at benytte stillingen " at ride" hvor du styre dybten. Undgå " doggy" hvor manden oftest kommer dybt op.  Jeg prøvede selv blødning efter sex under første graviditet. Det er skisme ik sjovt og man bliver lidt forskrækket. Bliver det ved skal du selvf. Kontakte lægen, men det du beskriver lyder ufarligt og som et bristet blodkar. 

det er dejligt beroligende at høre det du læser... fik helt ondt i maven af at være nervøs.... selvom jeg i realiteten godt ved at det er helt normalt... men ringer nok lige til lægen alligevel... også for at høre angående mit arbejde og løft og sådan...

Anmeld

6. december 2011

Kay

l.kjoeller skriver:

OK tror ikke lægen kan gøre så meget før den skanning men hvis han nu kan give dig lidt ro og så syns jeg Du skal ringe

tak for svaret...

Anmeld

6. december 2011

Kay

Mussen2 skriver:

Jeg oplevede det samme og endte med at kontakte lægen næste dag. der var intet galt  

ok det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.