ville i kontakte lægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2011

Kay

her til aften havde vi sex... sådan halv hårdt... derefter gik vi med hunden... og da vi så kom hjem og jeg havde tisset... var der blod og slim med.... ikke meget men alligevel bliver jeg lidt nervøs....

ville i ringe il lægen i morgen tidlig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

sweet

Kay skriver:

her til aften havde vi sex... sådan halv hårdt... derefter gik vi med hunden... og da vi så kom hjem og jeg havde tisset... var der blod og slim med.... ikke meget men alligevel bliver jeg lidt nervøs....

det kan godt være fordi ens slimhinder er lidt mere sarte når man er gravid men jeg syntes at for en god ordens skyld så ring da lige til lægen i morgen og tag en snak med dem..

Anmeld

6. december 2011

Muffinmus

Jeg ville ikke, det er jo ganske normalt at få lidt farvet udflåd efter sex eller ved hårdt arbejde eller andre ting der kan briste de små bodkar...bløder du derimod på bind og der kommer en del så ville jeg ringe:-)Slimen er ret sansynligt din kære partners sæd, eller lidt fra dig sel..sådan kan den blive efter sex nemlig:-)

Anmeld

6. december 2011

norenberg

ja det ville jeg nok gøre....hvor langt er du henne...

Anmeld

6. december 2011

Mussen2

Jeg ville se hvordan det så ud i morgen tidlig.

Men du skal gøre lige hvad du har et bedst med. Men det er jo - desværre- meget normalt og det lyder til at det kun er en smule blod på papiret?

Anmeld

6. december 2011

Kay

MariaE skriver:

Jeg ville ikke, det er jo ganske normalt at få lidt farvet udflåd efter sex eller ved hårdt arbejde eller andre ting der kan briste de små bodkar...bløder du derimod på bind og der kommer en del så ville jeg ringe:-)Slimen er ret sansynligt din kære partners sæd, eller lidt fra dig sel..sådan kan den blive efter sex nemlig:-)

det kan ik være hans sæd... det havnede et andet sted...

Anmeld

6. december 2011

Kay

norenberg skriver:

ja det ville jeg nok gøre....hvor langt er du henne...

det ved jeg ikke skal til termins scanning om en uge...

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Kay skriver:

vugtidtidlitidligsslåplaskanniniVugher til aften havde vi sex... sådan halv hårdt... derefter gik vi med hunden... og da vi så kom hjem og jeg havde tisset... var der blod og slim med.... ikke meget men alligevel bliver jeg lidt nervøs....

HVis du er meget nervøs ville jeg få bestilt en tidlig skanning i uge 6. ENs slimhinde er dog skrøbelig så kan sagtens bare være en rift. TRor alt er som det skal være

Anmeld

6. december 2011

Kay

Mussen2 skriver:

Jeg ville se hvordan det så ud i morgen tidlig.

Men du skal gøre lige hvad du har et bedst med. Men det er jo - desværre- meget normalt og det lyder til at det kun er en smule blod på papiret?

ja det er kun lidt på papiret ikke i trusserne...

Anmeld

6. december 2011

Kay

l.kjoeller skriver:

HVis du er meget nervøs ville jeg få bestilt en tidlig skanning i uge 6. ENs slimhinde er dog skrøbelig så kan sagtens bare være en rift. TRor alt er som det skal være

jeg ved ikke hvor langt jeg er... skal til termins scanning om en uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.