3 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ej hvor dejligt Der er jo heldigvis nogle der kommer let igennem vaccinationerne!   Krydser fingre for, at Naia klarer det lige så fint. 

Tak

Jeg ringer og får en tid nu her kl 10 til hende. hun bliver jo 3 måneder mellem jul og nytår og der plejer de at have lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kofoed.

Jeg er spændt på hvordan det skal gå, for jeg er jo så smart, at jeg har bestilt tid i "høj-risiko-for-tigerspring" perioden (12 uger og 2 dage).

Anmeld

9. december 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

William fik sin i fredags og klarede det rigtig flot, blev selvfølgelig ked af det da han fik nålen i bennet, men blev os hurtig "glad" igen!  Men Ja det gør meget ondt i ens Morhjerte!!

Han var lidt ved siden af sig selv resten af fredagen og fik høj feber natten til lørdag!  Og blev meget ked, så han lå os sov helt op af mig, det eneste der virkede! Hele lørdagen var han små ked og meget træt og stadig høj feber!! Søndag morgen var han feber fri igen men stadig meget træt og sov det meste af dagen!

Og nu er han en glad dreng igen!

Håber Benjamin kommer let igennem det!

Dejligt at det gik så stærkt!  

Jeg tror egentlig også at Benjamin er over det med vaccinationen. Det virkede ikke som om han var sløv og havde ondt længe. Men til gengæld rendte vi i samme forbindelse liige ind i 12 ugers tigeren hehe

Så han er stadig lidt ved siden af sig selv, men forhåbentlig er det også snart over!  

Anmeld

9. december 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Vi var afsted tirs d. 6 dec og Jeg havde min mor med da jeg ikke kunne klare det selv Han klarede stikkene fint med lidt gråd.. Da vi kom hjem steg hans temp til 38.8 og var deroppe hele natten til onsdag og blev meget pylret plus vi slet ikke måtte bære på ham, så skreg han som en stukket gris det lille pus og han vil stadig ikke røres ved eller ligge på ryggen hos en udover på puslebordet her til morgen

Glæder mig ikke til næste gang

Årh lille pus altså!

Jeg havde også min fantastiske veninde med! Kunne da slet slet ikke gøre det alene - puha!  

Nej jeg glæder mig godt nok heller ikke til næste stik Det skal bare overstås

Anmeld

9. december 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg er spændt på hvordan det skal gå, for jeg er jo så smart, at jeg har bestilt tid i "høj-risiko-for-tigerspring" perioden (12 uger og 2 dage).

Hehe ja, den har jeg også lavet! Benjamins 12 ugers spring kom lidt "forsinket" (men passer fint i forhold til termin) og faldt derfor også sammen med vaccinationen. 

Det virker ikke som om, at han var mærket af vaccinen i så lang tid, men han er virkelig pylret og ved siden af sig selv - præcis som ved de sidste tigerspring  Men det er forhåbentligt snart over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.