3 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.767 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Jeg ved godt, at måneden knap er begyndt, men er der nogle af jer, som har haft de små forbi lægen til 3 måneders vaccination? Hvor længe var de syge/pylrede? Og hvordan tog de hele situationen?

Benjamin blev vaccineret i dag og Puuha! hvor gjorde det ondt i mit morhjerte! Han tog det dog rigtig rigtig flot. Han græd lige som han blev stukket, blev trøstet og var "glad" igen (glad var han ikke, men heller ikke ked af det .)

Men hold da op, hvor har han været ved siden af sig selv hele dagen. Træt og pylret og bare super super ked af det 

Bare et lille halvtrist indlæg herfra - det bliver jo heldigvis snart godt igen!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hej piger 

Jeg ved godt, at måneden knap er begyndt, men er der nogle af jer, som har haft de små forbi lægen til 3 måneders vaccination? Hvor længe var de syge/pylrede? Og hvordan tog de hele situationen?

Benjamin blev vaccineret i dag og Puuha! hvor gjorde det ondt i mit morhjerte! Han tog det dog rigtig rigtig flot. Han græd lige som han blev stukket, blev trøstet og var "glad" igen (glad var han ikke, men heller ikke ked af det .)

Men hold da op, hvor har han været ved siden af sig selv hele dagen. Træt og pylret og bare super super ked af det 

Bare et lille halvtrist indlæg herfra - det bliver jo heldigvis snart godt igen!   

Jeg går og "frygter" det - William skal afsted på mandag! .. Jeg glæder mig ikke og det er bare noget der skal overståes! .. har ingen aftaler lavet på dagen og dagen efter ihvertfald. Håber han klare det lige så fint som Benjamin!!

Anmeld

7. december 2011

SaNiNa

Vi er ikke blevet stukket endnu.

Men Nicklas har ikke reageret på nogle af dem, vi brugte også sådan nogle plaster som bedøver der hvor der bliver stukket så han ikke kunne mærke nålen eller at det kunne svige.

Mener ikke engang han fik feber af det.

Så håber da Naia går det lige så let i igennem

Anmeld

7. december 2011

sabrina89

Freja fik sin i mandags og jeg glæder mig absolut ikke til den næste. Hun blev så ked/gal da hun fik den i låret og var næsten utrøstelig
Da vi kom hjem fik hun en tår babs Og faldt i søvn. Da klokken blev 16 blev hun rigtig dårlig ville kun ligge i mine arme og sutte på sin sut (hun vil ALDRIG ligge ned med mindre hun skal sove og vil aldrig ha sin med mindre vi køre bil)

Da klokken blev 20.30 begyndte jeg at blive bekrymret for hende hun kastede alt op hvad hun fik og havde 39.2 i feber så jeg ringede til vagtlægen og fik en tid kl. 22 vi var der lidt i 22 men kom først ind ved 23 tiden og der var hun stort set blevet sig selv igen.

Næste gang skal min kæreste tage fri så han er hjemme ved os (ligger ude og er kun hjemme i weekenderne) For sikke jeg tudet

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg går og "frygter" det - William skal afsted på mandag! .. Jeg glæder mig ikke og det er bare noget der skal overståes! .. har ingen aftaler lavet på dagen og dagen efter ihvertfald. Håber han klare det lige så fint som Benjamin!!

Det kan jeg godt forstå. Det er ikke ligefrem noget man ser frem til  Håber også det går fint og lillemanden ikke bliver for ked af det! For hold da op en hjerteskærende gråd!  

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Vi er ikke blevet stukket endnu.

Men Nicklas har ikke reageret på nogle af dem, vi brugte også sådan nogle plaster som bedøver der hvor der bliver stukket så han ikke kunne mærke nålen eller at det kunne svige.

Mener ikke engang han fik feber af det.

Så håber da Naia går det lige så let i igennem

Ej hvor dejligt Der er jo heldigvis nogle der kommer let igennem vaccinationerne!   Krydser fingre for, at Naia klarer det lige så fint. 

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Freja fik sin i mandags og jeg glæder mig absolut ikke til den næste. Hun blev så ked/gal da hun fik den i låret og var næsten utrøstelig
Da vi kom hjem fik hun en tår babs Og faldt i søvn. Da klokken blev 16 blev hun rigtig dårlig ville kun ligge i mine arme og sutte på sin sut (hun vil ALDRIG ligge ned med mindre hun skal sove og vil aldrig ha sin med mindre vi køre bil)

Da klokken blev 20.30 begyndte jeg at blive bekrymret for hende hun kastede alt op hvad hun fik og havde 39.2 i feber så jeg ringede til vagtlægen og fik en tid kl. 22 vi var der lidt i 22 men kom først ind ved 23 tiden og der var hun stort set blevet sig selv igen.

Næste gang skal min kæreste tage fri så han er hjemme ved os (ligger ude og er kun hjemme i weekenderne) For sikke jeg tudet

Årh altså lille pus! Men dejligt at det trods alt var hurtigt overstået.

Jeg var også lykkelig for, at min skønne veninde var med! Det er alligevel rigtig rart at man ikke er der alene (synes jeg i hvert fald).

Jeg fik godt nok også lidt tårer i øjenene og en stor klump i halsen 

Anmeld

7. december 2011

sabrina89

Katte87 skriver:

Årh altså lille pus! Men dejligt at det trods alt var hurtigt overstået.

Jeg var også lykkelig for, at min skønne veninde var med! Det er alligevel rigtig rart at man ikke er der alene (synes jeg i hvert fald).

Jeg fik godt nok også lidt tårer i øjenene og en stor klump i halsen 

Det var så hårdt at se hende så syg så det var dejligt at det så kun varer nogle timer

Anmeld

7. december 2011

***S***

William fik sin i fredags og klarede det rigtig flot, blev selvfølgelig ked af det da han fik nålen i bennet, men blev os hurtig "glad" igen!  Men Ja det gør meget ondt i ens Morhjerte!!

Han var lidt ved siden af sig selv resten af fredagen og fik høj feber natten til lørdag!  Og blev meget ked, så han lå os sov helt op af mig, det eneste der virkede! Hele lørdagen var han små ked og meget træt og stadig høj feber!! Søndag morgen var han feber fri igen men stadig meget træt og sov det meste af dagen!

Og nu er han en glad dreng igen!

Håber Benjamin kommer let igennem det!

Anmeld

8. december 2011

Jemion

Vi var afsted tirs d. 6 dec og Jeg havde min mor med da jeg ikke kunne klare det selv Han klarede stikkene fint med lidt gråd.. Da vi kom hjem steg hans temp til 38.8 og var deroppe hele natten til onsdag og blev meget pylret plus vi slet ikke måtte bære på ham, så skreg han som en stukket gris det lille pus og han vil stadig ikke røres ved eller ligge på ryggen hos en udover på puslebordet her til morgen

Glæder mig ikke til næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.