Baby i 2 værelses lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2009

SaNiNa

øøøøh hvordan kan i det?

jeg ville slet ikke kunne... det går mig utrolig meget på at vi stadig ikke har fundet noget større endnu...

lige nu har vi en 2 vær på 90m2 men dårlig indrettet så ville slet ikke vide hvor vi skulle stille en baby seng puslebord eller gør af os selv....

syntes sku det er vildt flot af jer at kunne det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

AnneKH

Sanne og Nicklas skriver:

øøøøh hvordan kan i det?

jeg ville slet ikke kunne... det går mig utrolig meget på at vi stadig ikke har fundet noget større endnu...

lige nu har vi en 2 vær på 90m2 men dårlig indrettet så ville slet ikke vide hvor vi skulle stille en baby seng puslebord eller gør af os selv....

syntes sku det er vildt flot af jer at kunne det....

Hejsa.
Jeg kan sagtens forstå din frustration over pladsmangel. Den fik jeg også, da vi opdagede at jeg var gravid. Vi bor nu i en 65m2 2er som virkelig er dårligt indrettet, så der ville ikke være plads til babyseng mv. Samtidig har vi fugt i lejligheden, så jeg var ved at gå op i limningen over, at vi ikke kunne finde noget større og bedre at bo i.
Hvis í er aktivt søgende, fx. på boligportal.dk, så skal der nok dukke noget op. Der er virkelig nogle lækre lejligheder derinde, og sådan een fik vi. Nu står vi til at skulle flytte d. 1 december til en 5værelses på 117m2, som faktisk ikke koster os meget mere end det vi har nu! Så HÆNG i.. lige pludselig dukker det rigtige op! :-)
Kram. Anne
22+1

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RikkeØ skriver:

Hej alle.

Vil lige høre om der er nogle der har gode råd til hvordan man får plads til baby på kun 68 kvm.

Vi har et forholdsvis stort soveværelse, hvor der nok også skal være plads til baby. Og så en lidt større stue, der er delt ind med spiseplads og dagligstue.

Alle ideer er velkomne.

- Rikke

Da jeg var lille boede mine forældre på 38 m2 Det gik fint. Jeg lærte bare aldrig at kravle, fordi der ikke var plads til det. Så jeg gik i stedet for, da jeg var 10 mrd ..

Jeg ville skippe baby-sengen og få en pusleplads der kan klappes op og den der slags ting.

Samsovning er alligevel meget bedre.

Anmeld

21. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Tak for input.
Men nu er den lille fyr jo kommet til verden

Og en løsning er fundet. Soveværelset er blevet delt ind i en voksen og en babyafdeling....og det fungerer da.
Men glææææææder mig til vi får noget større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.