Nogle der kender det ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Chiip91

Cookiemonsteret skriver:

Ej Træls  

Fortalte du det til JM i dag ?  

kom ikke derind :/ De havde ikke fortælt mig at det var i mødrehjælpen og ikke på OUH som det plager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Cookiemonsteret

Chiip91 skriver:

kom ikke derind :/ De havde ikke fortælt mig at det var i mødrehjælpen og ikke på OUH som det plager

Ej hvor træls så prøv at snakke med din læge om det  

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Chiip91 skriver:

Hej piger.
Jeg er gravid i uge 23 (22+1) og jeg sover ufatteligt meget. Har sovet 19timer i træk, er lige vågnet og jeg er stadig meget træt

Så nu tør jeg ikke sove, for jeg er bange for at hvis jeg gør, så kommer jeg ikke til jordemoder i morgen 11.30  Har haft det son her siden i Mandags, har ikke kunne komme i skole pga, det her.

Er det helt normalt at man sover ekstra meget når man er omkring den uge jeg er i nu ?

Andre der kender til det?

Håber på noget hjælp  

Hvis du ikke har været til lægen fornyligt og få tjekket blodprocent m.m. så synes jeg lige du skal se at komme derhen, og få tjekket både blodprocent og B12-tal.
Man kan nemlig typisk få mangel på både jern og B12 når man er omkring det tidspunkt du er nu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2011

Chiip91

SussieThyssen skriver:

Hvis du ikke har været til lægen fornyligt og få tjekket blodprocent m.m. så synes jeg lige du skal se at komme derhen, og få tjekket både blodprocent og B12-tal.
Man kan nemlig typisk få mangel på både jern og B12 når man er omkring det tidspunkt du er nu.

Kærligst
Sussie

Har faktisk ikke været ved lægen i rigtig lang tid, skal derned når jeg er i uge 25 men har ikke fået en tid endnu.

men mange tak, Det vil jeg helt klart spørge om

Anmeld

7. december 2011

Chiip91

Cookiemonsteret skriver:

Ej hvor træls så prøv at snakke med din læge om det  

Taaak det vil jeg gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.