Nogle der kender det ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Chiip91

Hej piger.
Jeg er gravid i uge 23 (22+1) og jeg sover ufatteligt meget. Har sovet 19timer i træk, er lige vågnet og jeg er stadig meget træt

Så nu tør jeg ikke sove, for jeg er bange for at hvis jeg gør, så kommer jeg ikke til jordemoder i morgen 11.30  Har haft det son her siden i Mandags, har ikke kunne komme i skole pga, det her.

Er det helt normalt at man sover ekstra meget når man er omkring den uge jeg er i nu ?

Andre der kender til det?

Håber på noget hjælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Muffinmus

Nej,men det er ret normalt at blive træt af at sove...så det er en ond cirkel du er på vej ind i og den skal du vist ud af...Normalt sover en voksen ca 6-8 timer i døgnet, en gravid måske omkring 10-11 hvis det skal kunne retfærdiggøres....Så 19 timer er altså overkill og det gør ens krop doven og uduelig:-)

Ellers få tjekket jern osv så du ved det er i orden:-)Og er det det må du simpelthen nok hive dig selv lidt mere op.

Anmeld

6. december 2011

Chiip91

MariaE skriver:

Nej,men det er ret normalt at blive træt af at sove...så det er en ond cirkel du er på vej ind i og den skal du vist ud af...Normalt sover en voksen ca 6-8 timer i døgnet, en gravid måske omkring 10-11 hvis det skal kunne retfærdiggøres....Så 19 timer er altså overkill og det gør ens krop doven og uduelig:-)

Ellers få tjekket jern osv så du ved det er i orden:-)Og er det det må du simpelthen nok hive dig selv lidt mere op.

Okay, Mange tak

Anmeld

6. december 2011

Cookiemonsteret

Jeg var os konstant træt, og Kunne stå op hver dag kl 11 og gå i seng halv 9-9, fik så afvide af min Jm at jeg nok havde sukkersyge pga det, og blev sendt til Glukose test, og jeg havde sukkersyge  så det kan os være en af grundene til du er træt  

Men jo mere du sover jo mere træt bliver du 

Anmeld

6. december 2011

Chiip91

Cookiemonsteret skriver:

Jeg var os konstant træt, og Kunne stå op hver dag kl 11 og gå i seng halv 9-9, fik så afvide af min Jm at jeg nok havde sukkersyge pga det, og blev sendt til Glukose test, og jeg havde sukkersyge  så det kan os være en af grundene til du er træt  

Men jo mere du sover jo mere træt bliver du 

Ej hvor surt :/
Jeg går i seng omkring 23-23.30 normalt, så vågner jeg lige når mit væggeur ringer, og så sover jeg som en sten efter til engang om aften :/  

Anmeld

6. december 2011

Cookiemonsteret

Chiip91 skriver:

Ej hvor surt :/
Jeg går i seng omkring 23-23.30 normalt, så vågner jeg lige når mit væggeur ringer, og så sover jeg som en sten efter til engang om aften :/  

HVad med at prøve at gå i seng noget tidligere ? det kan være det hjælper lidt  

Anmeld

6. december 2011

Muffinmus

her nu mens jer er gravid går jeg mest i seng mellem 20.30 og 22 senest på hverdage....ellers hænger jeg dårligt sammen på mit job hele dagen:-)

Anmeld

6. december 2011

Chiip91

Cookiemonsteret skriver:

HVad med at prøve at gå i seng noget tidligere ? det kan være det hjælper lidt  

Her i Søndags gik jeg i seng omkring kl 21, men det hjælp ikk

Anmeld

6. december 2011

Chiip91

MariaE skriver:

her nu mens jer er gravid går jeg mest i seng mellem 20.30 og 22 senest på hverdage....ellers hænger jeg dårligt sammen på mit job hele dagen:-)

Okay, har prøvet en enkelt gang og gå tidlig i seng, men det var samme resultat som nu

Anmeld

7. december 2011

Cookiemonsteret

Chiip91 skriver:

Okay, har prøvet en enkelt gang og gå tidlig i seng, men det var samme resultat som nu

Ej Træls  

Fortalte du det til JM i dag ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.