Helt ærligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2011

mpr

Okay hvor træls kan en kvinde krop være?! 
Jeg stoppede på mine p-piller d. 18 oktober da jeg begyndte at bløde... Det var så også okay.. Så stoppede det nogle dage senere og med en dags mellemrum d. 22 okt. fik jeg så en rigtig mens. Nu har jeg så ikke blødt siden.. Vi har altså d. 6 dec i dag har plet blødt 3 gange i løbet af november en mandag d. 14 nov. en d. 17 nov. og igen her d. 30 nov. Og de har alle tre kun varet nogle timer før der igen ingen tegn var på at det overhovedet havde været der. 

Jeg er ved at være møg irriteret for jo jeg vil rigtig gerne være gravid men alle mine tests er negative... Og det er som om mine symptomer bare bliver ved... Min kvalme havde lagt sig lidt men er nu kommet tilbage... Og er begyndt at have en murren i maven både midt på maven og i siderne... Ved ikke hvad det er.. Ville virkelig gerne tjekkes hos lægen og har nu også fået bestilt en tid, men der var ikke tid før d. 27 dec...

Ved virkelig ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv.. Er det bare min krop der bliver ved med at udskyde det? Er blevet træt af at jeg har pletblødt de sidste to gange fordi jeg var så overbevist om at NU kom min mens.. Og så forsvinder den bare igen.. 

Er der ikke nogen der kan komme med nogle kloge ord... Begynder at tænke om jeg evt. har kunne tage mine tests fuldstændig forkert ? Om man rent faktisk kan være gravid og bare ikke kan få noget resultat fra starten af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

wmillapigenw

jeg har ikke rigtig nogen ideer med hvornår du skal tage dine test osv. jeg tog min om eftermiddagen og den var positiv.. - men der er mange der siger at man skal bruge ens morgen urin for at det er bedre.

men ofte kan der også gå mange uger før man kan teste positiv hvis man udskiller meget lidt af det stof de læser det på.   -  men du kan da få din læge til at tjekke det igennem en blodprøve den er mere sikker end alle de hjemmetest noget

held og lykke!

Anmeld

6. december 2011

mpr

wmillapigenw skriver:

jeg har ikke rigtig nogen ideer med hvornår du skal tage dine test osv. jeg tog min om eftermiddagen og den var positiv.. - men der er mange der siger at man skal bruge ens morgen urin for at det er bedre.

men ofte kan der også gå mange uger før man kan teste positiv hvis man udskiller meget lidt af det stof de læser det på.   -  men du kan da få din læge til at tjekke det igennem en blodprøve den er mere sikker end alle de hjemmetest noget

held og lykke!

I følge mine beregninger så burde jeg skulle have testdag fra d. 22 november men ved ikke helt. Syntes ikke helt jeg kan finde ud af min krop  Jeg har jo selvfølgelig ikke været en af de meget kloge kvinder som altid skrev ned hvornår de havde deres mens. sidst så jeg ved ikke hvordan min cyklus plejede at være.. Jeg gik bare denne gang ud fra hvornår jeg holdte på p-pillerne

Min læge vil have de andre test på mig først før han vil tage en blodprøve sådan som urin prøve og underlivs undersøgelse så... Er jeg egentlig også okay med.. For er der ikke noget så vil jeg også gerne undgå nålen ^^ Jeg og nåle er ikke så gode venner... 

Anmeld

6. december 2011

wmillapigenw

Chel1992 skriver:

I følge mine beregninger så burde jeg skulle have testdag fra d. 22 november men ved ikke helt. Syntes ikke helt jeg kan finde ud af min krop  Jeg har jo selvfølgelig ikke været en af de meget kloge kvinder som altid skrev ned hvornår de havde deres mens. sidst så jeg ved ikke hvordan min cyklus plejede at være.. Jeg gik bare denne gang ud fra hvornår jeg holdte på p-pillerne

Min læge vil have de andre test på mig først før han vil tage en blodprøve sådan som urin prøve og underlivs undersøgelse så... Er jeg egentlig også okay med.. For er der ikke noget så vil jeg også gerne undgå nålen ^^ Jeg og nåle er ikke så gode venner... 

hihi okay jeg har det ligesom dig at nåle hører bare ikke til mig! men det følger jo desværre med til en graviditet! - så må jo leve med det så længe det varer!

og det lyder skam underligt med din mens og sådan.. det er lidt mærkeligt den ikke kommer reglmæssigt længere.

Anmeld

6. december 2011

mpr

wmillapigenw skriver:

hihi okay jeg har det ligesom dig at nåle hører bare ikke til mig! men det følger jo desværre med til en graviditet! - så må jo leve med det så længe det varer!

og det lyder skam underligt med din mens og sådan.. det er lidt mærkeligt den ikke kommer reglmæssigt længere.

Ja især fordi jeg ved den altid er kommet når jeg ikke var på p-pilller.. Det var kun dengang jeg lige begyndte at have min mens. at den kunne finde på at udeblive og det var da jeg var cirka 13... 

Den har aldrig sådan rigtig været påvirket af mine p-piller.. Nogle gange kommer den selvom jeg er på p-piller.. Hvilket så har været små træls men sådan har det jo bare været oO

Ja desværre, den dag jeg står med en positiv test kan jeg se frem til at blive stukket i 3-4 gange mere end alle andre på grund af mine meget små blodåre (som sygeplejekserne aldrig kan finde og derfor må stikke flere gange og normalt være flere forskellige sygeplejsker om at finde den..) xD ææv men alt for at det hele forløber som det skal  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.