Okay hvor træls kan en kvinde krop være?!
Jeg stoppede på mine p-piller d. 18 oktober da jeg begyndte at bløde... Det var så også okay.. Så stoppede det nogle dage senere og med en dags mellemrum d. 22 okt. fik jeg så en rigtig mens. Nu har jeg så ikke blødt siden.. Vi har altså d. 6 dec i dag har plet blødt 3 gange i løbet af november en mandag d. 14 nov. en d. 17 nov. og igen her d. 30 nov. Og de har alle tre kun varet nogle timer før der igen ingen tegn var på at det overhovedet havde været der. 
Jeg er ved at være møg irriteret for jo jeg vil rigtig gerne være gravid men alle mine tests er negative... Og det er som om mine symptomer bare bliver ved... Min kvalme havde lagt sig lidt men er nu kommet tilbage... Og er begyndt at have en murren i maven både midt på maven og i siderne... Ved ikke hvad det er.. Ville virkelig gerne tjekkes hos lægen og har nu også fået bestilt en tid, men der var ikke tid før d. 27 dec...
Ved virkelig ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv.. Er det bare min krop der bliver ved med at udskyde det? Er blevet træt af at jeg har pletblødt de sidste to gange fordi jeg var så overbevist om at NU kom min mens.. Og så forsvinder den bare igen.. 
Er der ikke nogen der kan komme med nogle kloge ord... Begynder at tænke om jeg evt. har kunne tage mine tests fuldstændig forkert ? Om man rent faktisk kan være gravid og bare ikke kan få noget resultat fra starten af...
Anmeld