tiden går stærkt, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2011

christina92

Hej piger..

Jeg har testdag på fredag d. 9, og har egentlig ingen symptomer som sådan, og har slet ikke følt noget var anderledes. jeg har egentlig besluttet ikke at teste før efter weekenden, men har de sidste to-tre dage haft sådan en mærkelig "smerte" i maven. ved ikke om jeg vil kalde det direkte murren, men vil egentlig bare høre hvor jer der er gravide hvor i havde "ondt" i maven, midt for? i siderne? hvilken side?

Håber i forstår mit spørgsmål, kan bare ikke forstå jeg skal have ondt. det følels overhovedet ikke som mens smerte skal det lige siges!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

christina92

christina92 skriver:

Hej piger..

Jeg har testdag på fredag d. 9, og har egentlig ingen symptomer som sådan, og har slet ikke følt noget var anderledes. jeg har egentlig besluttet ikke at teste før efter weekenden, men har de sidste to-tre dage haft sådan en mærkelig "smerte" i maven. ved ikke om jeg vil kalde det direkte murren, men vil egentlig bare høre hvor jer der er gravide hvor i havde "ondt" i maven, midt for? i siderne? hvilken side?

Håber i forstår mit spørgsmål, kan bare ikke forstå jeg skal have ondt. det følels overhovedet ikke som mens smerte skal det lige siges!!

ÅHH! hvilken kvalme jeg har lige nu, og halsbrand hele eftermiddagen..

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

christina92 skriver:

Hej piger..

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde , men ondt i halsen og kvalme er meget kendte tegn!!!

Held og lykke!!

Anmeld

6. december 2011

christina92

AmalieLaursen skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde , men ondt i halsen og kvalme er meget kendte tegn!!!

Held og lykke!!

Mange tak

Kunne være lækkert hvis der var en grund til både smerter og kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.