bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Hejsa tøser. håber nogle kan hjælpe. Jeg teste positiv ved lægen 3+5 og fik taget en blod prøve. Fik svar idag på blodprøvem . Og hcg tal var 67. Skal have taget en ny i morgen for at se om den stiger . Skal jeg være bekymre. ? Andre som har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

AmalieLaursen

Anonym skriver:

Hejsa tøser. håber nogle kan hjælpe. Jeg teste positiv ved lægen 3+5 og fik taget en blod prøve. Fik svar idag på blodprøvem . Og hcg tal var 67. Skal have taget en ny i morgen for at se om den stiger . Skal jeg være bekymre. ? Andre som har prøvet det ?

Du behøves ikke stresse på omkring det  tingene skal nok gå, men sådan som jeg ser det , går det sku nok!!

held og lykke.

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

altså min på 4+0 var 97 så kan sagtens passe, og det var vidst normalt nok. efterfølgende steg mit hcg ikkke heelt tilfredsstillende meen venter en lille pige så selvom det skulle være tilfældet med den næste prøve ville jeg ikke miste håbet tilykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.