hjælp mig hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

men kan i så fortælle mig om man kan tage en gravidtest mens man så tager piller.. om den vil vise det rigtig el skal man gøre det i pausen??

sorry de underlige spørgsmål...

Du kan sagtens tage tests selvom du er på p-piller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Maja88

der er blevet lavet undersøgelser om at kroppen faktisk godt kan tåle at gå 1 år eller mere uden mens.. så derfor må du gerne bare køre på med dine p piller

Anmeld

6. december 2011

samantha1986

Anonym skriver:

hej tøser

jeg vil høre om det er en dårlig beslutning jeg tager mig..

skal nogen ting og har derfor ik lyst til at få det "røde"

gør det noget jeg tager mine p piller uden pause... det er første gang jeg gør det og skal ik være gravid igen lige foreløbet...

kan i hjælpe??

Jeg gjorde det flere gange da jeg fik ppiller. Dog hvis jeg fortsatte med næste blister pakke, så holdt jeg pausen gangen efter. Min læge sagde man måtte gøre det 3-4 gange o, året. og det gjorde jeg også

Anmeld

6. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

hej tøser

gør det noget jeg tager mine p piller uden pause... det er første gang jeg gør det og skal ik være gravid igen lige foreløbet...

kan i hjælpe??

Jeg har hørt fra en læge, at det er o.k HVIS det er så vigtigt, men kun 1 gang om året.

Anmeld

6. december 2011

maria87

Anonym skriver:

hej tøser

kan i hjælpe??

det sker der ikke noget ved, bare du ikke gør det hver eneste måned, men jeg gjorde det meget tit... det var så dejligt at man ik behøvede mens ... 

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hej tøser

kan i hjælpe??

Jeg ahr gjort det sååå tit.. Jeg gjorde det får at slippe for smerterne, nogen gange spiste jeg en hel æske med 3 måneder i uden at holde pause..

Og det skader som sådan ikke at du gøre det en gang.. Du kan også bare udskyde mens en uge, altså tage 7 dage mere mee piller og så holde pausen der hvis det passer bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.