er den positiv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til lille Matilde skriver:

jo jeg troede det var en graviditets test, men så er den ikke positiv er du sikker på du ikke evt er gravid? eller er du lige stoppet på p.piller for så kan der sagtens gå kuk i det hele med cyklus osv?

jeg stoppede på p-piller i marts, så det er jo ved at være et par dage siden

Jeg tog en g- test i sidste uge og den var negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har du taget p piller og hvis ja hvorlænge siden er du stoppet? er din cyklus normalvis regelmæssig?

min cyklus er normalt 32-34 jeg stoppede på p-piller i marts. jeg tog en g-test i sidste uge som var negativ

Anmeld

6. december 2011

Kay

Anonym skriver:

min cyklus er normalt 32-34 jeg stoppede på p-piller i marts. jeg tog en g-test i sidste uge som var negativ

hmmm oki... de siger jo det kan tage op til 1 år før hormonerne er helt ude af kroppen??

altså jeg har aldrig selv taget en æl test... da jeg har pco og at det vist (så hvidt jeg har fået afvide) roder rundt i æl tests og gør at man ik kan regne med svaret...

men ja... kroppen er underlig...

Anmeld

6. december 2011

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

så prøv at tage en igen i den her uge?

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til lille Matilde skriver:

så prøv at tage en igen i den her uge?

dette billed er efter de 5 minutter, som står på pakken. er den negativ eller positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hmmm oki... de siger jo det kan tage op til 1 år før hormonerne er helt ude af kroppen??

altså jeg har aldrig selv taget en æl test... da jeg har pco og at det vist (så hvidt jeg har fået afvide) roder rundt i æl tests og gør at man ik kan regne med svaret...

men ja... kroppen er underlig...

jaa meget endda.. hmm må prøve at tage en ny g-test en af dagene !!!

Anmeld

6. december 2011

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

dette billed er efter de 5 minutter, som står på pakken. er den negativ eller positiv?

jo men det er en ægløsningstest og den er negativ hvis ikke de to striber er lige mørke og man skal ikke vente 5min, hvis den er positiv bliver den det meget hurtigt efter den er taget.

jeg ville prøve en graviditetstest om nogle dage hvis jeg var dig og ellers så må man bare se tiden an, og ud over det vil jeg råde dig til at lade være med at tænke så meget på ægløsning osv, for hvis man tænker for meget over tingene ender det måske med man aldrig bliver gravid.. tag en dag af gangen og dyrk en masse god sex, så er jeg sikker på det nok skal lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.