Hvor er det vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Jeg er 20+0 den dag til md scanning

Det tager 4 år i alt.
Altså 2 år på HG og så skal jeg have et års barsel og derefter finder jeg forhåbelig en elevplads Og der skal jeg så være i 2 år med skoleperioder indimellem

Jamen så passer det jo bare perfekt ind

Glæder mig til at høre hvordan din MD går d. 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

EKBJ

NNL skriver:

Så er vi snart halvvejs, piger Nogle har endda rundet milepælen "20 uger" Glæder mig til det bliver mig...

Vil lige huske alle (inkl mig selv) på  at nyde hver dag som gravid fuldt ud, det er jo noget der for de flestes vedkommende ikke sker så mange gange i deres liv.

EEEEELSKER når jeg hver dag kan mærke min baby sparke i maven, synes det er så hyggeligt når den lige giver et lille spark fra sig, og man kan sige godmorgen til den første gang man mærker den om dagen osv

God dag til jer alle, og held og lykke til alle de kommende MD scanninger i gruppen

Jeg starter på min 20. uge på tirsdag og hold da op hvor jeg glæder mig til at komme på den anden side, hvis man kan sige det sådan kan desværre ikke mærke bebse endnu. Hvilket jeg synes er trist, men glæder mig utrolig meget! 

Anmeld

7. december 2011

NNL

EKBJ skriver:

Jeg starter på min 20. uge på tirsdag og hold da op hvor jeg glæder mig til at komme på den anden side, hvis man kan sige det sådan kan desværre ikke mærke bebse endnu. Hvilket jeg synes er trist, men glæder mig utrolig meget! 

Du har også termin 8. maj så?? Ligesom mig... hehe.

Det skal nok komme med at mærke liv, har faktisk hørt om flere, som egentlig har mærket det uden at vide det Men det er jo helt normalt at det først kommer omkring uge 20. Så er sikker på du snart mærker noget Og glæd dig, det er ganske fantastisk

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

NNL skriver:

Du har også termin 8. maj så?? Ligesom mig... hehe.

Det skal nok komme med at mærke liv, har faktisk hørt om flere, som egentlig har mærket det uden at vide det Men det er jo helt normalt at det først kommer omkring uge 20. Så er sikker på du snart mærker noget Og glæd dig, det er ganske fantastisk

ja det har jeg!!..

kan mærke den møvre rundt der inde og kan mærke en klump hvis jeg ligger hånden på maven men ellers ikke. 

Anmeld

7. december 2011

NNL

EKBJ skriver:

ja det har jeg!!..

kan mærke den møvre rundt der inde og kan mærke en klump hvis jeg ligger hånden på maven men ellers ikke. 

Hvis du kan mærke den møve rundt, skal du nok snart mærke spark også

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

NNL skriver:

Hvis du kan mærke den møve rundt, skal du nok snart mærke spark også

Neeeej, hvor spændende!:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.