Hvor er det vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. december 2011

NNL

Så er vi snart halvvejs, piger Nogle har endda rundet milepælen "20 uger" Glæder mig til det bliver mig...

Vil lige huske alle (inkl mig selv) på  at nyde hver dag som gravid fuldt ud, det er jo noget der for de flestes vedkommende ikke sker så mange gange i deres liv.

EEEEELSKER når jeg hver dag kan mærke min baby sparke i maven, synes det er så hyggeligt når den lige giver et lille spark fra sig, og man kan sige godmorgen til den første gang man mærker den om dagen osv

God dag til jer alle, og held og lykke til alle de kommende MD scanninger i gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Camillee

NNL skriver:

Så er vi snart halvvejs, piger Nogle har endda rundet milepælen "20 uger" Glæder mig til det bliver mig...

Vil lige huske alle (inkl mig selv) på  at nyde hver dag som gravid fuldt ud, det er jo noget der for de flestes vedkommende ikke sker så mange gange i deres liv.

EEEEELSKER når jeg hver dag kan mærke min baby sparke i maven, synes det er så hyggeligt når den lige giver et lille spark fra sig, og man kan sige godmorgen til den første gang man mærker den om dagen osv

God dag til jer alle, og held og lykke til alle de kommende MD scanninger i gruppen

Ja prøv at tænk! det er så vildt
ja det er med at nyde graviditeten, og de kære små puf fra de små.

har du være til MD?

Anmeld

6. december 2011

Kruse90

Du har så fuldstændig ret søøde
Jeg glæder mig til at den sidste aflevering er afleveret på søndag
Jeg har slet ikke haft tid til at nye bebs i de sidste to uger.
Mærker engang imellem nogle små bobler, og igår var det som om en prikkede til mig inden i, tre gange MEGET hurtigt Så hyggeligt.

Så glæder mig til at her falder lidt mere to på med skolen og mit kommende juleferie den 22 december Wuuhuuu

Anmeld

7. december 2011

NNL

Camillee skriver:

Ja prøv at tænk! det er så vildt
ja det er med at nyde graviditeten, og de kære små puf fra de små.

har du være til MD?

Nej det har jeg ikke endnu. Jeg skal først 23 dec. hvor jeg er 20+3. Håber bare sådan de kan se kønnet der, så vi lige får en ekstra julegave Vil selvfølgelig hellere høre at den er sund og rask derinde, men det kunne være dejligt hvis de også kunne fortælle hvad for én der gemmer sig

Har du været til MD?

Anmeld

7. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Du har så fuldstændig ret søøde
Jeg glæder mig til at den sidste aflevering er afleveret på søndag
Jeg har slet ikke haft tid til at nye bebs i de sidste to uger.
Mærker engang imellem nogle små bobler, og igår var det som om en prikkede til mig inden i, tre gange MEGET hurtigt Så hyggeligt.

Så glæder mig til at her falder lidt mere to på med skolen og mit kommende juleferie den 22 december Wuuhuuu

Ja det er simpelthen bare så skønt Mærker den lille hver dag nu, og det er lækkert med en forsikring om at den er derinde endnu og at den er livlig

Har godt nok også ondt af dig med alle de afleveringer... Hvad er det du læser til? Bliver dejligt med lidt juleferie så du rigtig kan nyde det

Hvornår skal du til MD??

Anmeld

7. december 2011

Camillee

NNL skriver:

Nej det har jeg ikke endnu. Jeg skal først 23 dec. hvor jeg er 20+3. Håber bare sådan de kan se kønnet der, så vi lige får en ekstra julegave Vil selvfølgelig hellere høre at den er sund og rask derinde, men det kunne være dejligt hvis de også kunne fortælle hvad for én der gemmer sig

Har du været til MD?

Alletiders julegave
Selvfølgelig, men ved hvad du mener, en sund og rask baby er det vigtigtste (:

Ja det var vi igår men jeg synes det var længe at vente denne gang (; hehe .
og vi skal have en sund og velskabt lille pige

Anmeld

7. december 2011

Kruse90

NNL skriver:

Ja det er simpelthen bare så skønt Mærker den lille hver dag nu, og det er lækkert med en forsikring om at den er derinde endnu og at den er livlig

Har godt nok også ondt af dig med alle de afleveringer... Hvad er det du læser til? Bliver dejligt med lidt juleferie så du rigtig kan nyde det

Hvornår skal du til MD??

Ihh hvor snyd hehe Håber snart jeg rigtig mærker hende

Det er så godt at de snart er afleveret skal aflevere den 2. sidste her i eftermiddag.

Jeg læser til Lægesekretær på Viborg Handelsskole. Er igang med 2. år på HG Elilte

Vi skal til Md scanning den 16. dec på Viborg Sygehus

Anmeld

7. december 2011

NNL

Camillee skriver:

Alletiders julegave
Selvfølgelig, men ved hvad du mener, en sund og rask baby er det vigtigtste (:

Ja det var vi igår men jeg synes det var længe at vente denne gang (; hehe .
og vi skal have en sund og velskabt lille pige

Det bliver bare så skønt for jer Da jeg havde trykket send, kom jeg lige i tanke om at det jo var dit indlæg om MD scanning jeg kommenterede i går - det er tidligt ammehjernen sætter ind

Hvor langt var du henne da du var til scanning? Og så får I en af hver?? Skønt

Anmeld

7. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Ihh hvor snyd hehe Håber snart jeg rigtig mærker hende

Det er så godt at de snart er afleveret skal aflevere den 2. sidste her i eftermiddag.

Jeg læser til Lægesekretær på Viborg Handelsskole. Er igang med 2. år på HG Elilte

Vi skal til Md scanning den 16. dec på Viborg Sygehus

Kan godt forstå dig Nyder at mærke lidt hver dag, men det er stadig kun meget små spark/puf, men jeg er ikke i tvivl når det er Baby Skal dog sidde stille før jeg mærker noget...

Uhh det er jo snart med scanning Hvor langt er du henne der så??

Lyder rigtig spændende med lægesekretær. Hvor lang tid tager det i alt?? Kommer der barsel med ind eller hvordan?

Anmeld

7. december 2011

Kruse90

NNL skriver:

Kan godt forstå dig Nyder at mærke lidt hver dag, men det er stadig kun meget små spark/puf, men jeg er ikke i tvivl når det er Baby Skal dog sidde stille før jeg mærker noget...

Uhh det er jo snart med scanning Hvor langt er du henne der så??

Lyder rigtig spændende med lægesekretær. Hvor lang tid tager det i alt?? Kommer der barsel med ind eller hvordan?

Jeg er 20+0 den dag til md scanning

Det tager 4 år i alt.
Altså 2 år på HG og så skal jeg have et års barsel og derefter finder jeg forhåbelig en elevplads Og der skal jeg så være i 2 år med skoleperioder indimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.