Er/var du sygemeldt i din graviditet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

Hvis ja, hvad blev du sygemeldt med og hvor langt var du henne? Håber der er nogle der vil bidrage med svar

Er selv i uge 17 og står allerede overfor en sygemelding Vi er blevet placeret i højrisiko gruppen og skal derfor udover alm. undersøgelser til scanning hver mdr.

Håber du vil fortælle

jeg blev sygemeldt i uge 27 pga meget slem bækkenløsning, jeg var ikke meget for det, men skulle nok ha været sygemeldt noget før da jeg stadig idag døjer en del med mit bækken og min datter bliver altså 2 til feb, så hvis jeg bliver gravid igen bliver det nok hurtigere et problemmen så må vi tage den derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Hasselnødden

Jeg blev sygemeldt en uges tid før barsel trådte i kraft, jeg var midt i en eksamensperiode - og pludselig kunne jeg ikke gå, så lægen mente at vi hellere måtte tage vores forholdsregler da det kunne være en begyndende bækkenløsning, men det udviklede sig heldigvis ikke og seminariet syntes det var tosset at jeg skulle tilbage for et par dage så vi aftalte bare at jeg var syg de sidste dage inden barslen. Ellers ingen gener i hele graviditeten

Anmeld

6. december 2011

Caroline86

jeg blev ikke sygemeldt på trods af at være i risiko for at føde før tid... Jeg blev scannet hver 4. uge og gik på barsel præcis 14 dage inden Laura blev taget ved pks 38+6 (hun lå i uk og kunne ikke vendes)...

Jeg døjede med voldsom kvalme og opkastninger indtil jeg var 16 uger henne (ca) men havde heldigvis ferie noget af den tid så jeg kunne ligge hjemme!

Anmeld

6. december 2011

Københavnermor

Jeg blev sygemeldt 3 uger før min barsel startede.. Så altså 7 uger før termin.

Jeg døjer/døjede voldsomt med ryggen og det udløste mange migræneanfald og havde andre følger som gjorde at jeg nærmest har været sengeliggende indtil for 1 uge siden.. Efter maven er sunket er det nemlig blevet lidt bedre, da det ikke er det samme punkt på ryggen der belastes.. Jeg har så også svømmet (på lægens ordre) for at få det bedre, og det har også hjulpet lidt.. 

Er rigtig træt af det, men har altid haft dårlig ryg, så det var jo ikke underligt jeg også ville døje med den i graviditeten.. 

/MedRogn 38+5

Anmeld

6. december 2011

ModerNatur

Jeg blev sygemeldt da jeg var 14 uger henne.. Graviditeten gjorde at mit blodtryk faldt til konstant at ligge på 80-90, hvilket betød at jeg var noget af en væltepeter Jeg var svimmel hele tiden og faldt om flere gange fordi jeg mistede orienteringen..

Da jeg er fodermester på en kvægfarm turde min chef ikke at have mig ude blandt køerne hvis jeg lige pludselig faldt om, så det var 6 ½ meget laaaaange måneder hvor jeg bare lagde på sofaen..

Anmeld

6. december 2011

TaAsJu

Sidste gang blev jeg sygemeldt pga, svimmelhed og besvimelses anfald. Jeg arbejdede som frisør og det med og stå op en hel dag ville bebs ikke. Der var jeg i uge 25.. Og den her gang er det en halv sygemelding. Kun fra studiet da det sætter gang i mit blodtryk som fiser op og ned ved brug af computerne i for lang tid og jeg har 4 uger til barsel!!!!

Anmeld

6. december 2011

birthee

Jeg blev sygemeldt 11. november 2010, med termin 6. april 2011... Grunden til sygemeldingen var bækkenløsning, og i forhold til mit arbejde, kunne jeg ikke være på arbejde uden smerter  caroline er mit 2. barn, og jeg døjer idag stadig med periodevise milde smerter i bækkenet... så jeg har været ca. halvvejs da jeg blev sygemeldt, men var så heldig så min arbejdsplads godkendte min uddannelse, trods det at jeg blev sygemeldt 1½ måned før jeg var færdiguddannet... men havde været til eksamen osv., så det var "kun" arbejde det sidste stykke tid...

Anmeld

6. december 2011

anynom

Jeg blev sygemeldt da jeg var 27+4 da jeg blev indlagt grundet truende for tidlig fødsel. Var indlagt 6 uger, hjemme 3 uger og fødte så min lille trold 3 uger før termin

Anmeld

6. december 2011

Bshizzle

Jeg var allerede sygmeldt da jeg blev gravid..
- Går med kroniske smerter..
Men smerterne skulle ikke ødelægge flere drømme om at få børn.

Men jeg fik omkring i uge 28 besked på at forholde mig i ro da jeg havde så mange smerter i mit bækken.
Så brugte meget af tiden på sofaen/sengen...
... selvom det var svært !.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.