Er/var du sygemeldt i din graviditet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.369 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Hvis ja, hvad blev du sygemeldt med og hvor langt var du henne? Håber der er nogle der vil bidrage med svar

Er selv i uge 17 og står allerede overfor en sygemelding Vi er blevet placeret i højrisiko gruppen og skal derfor udover alm. undersøgelser til scanning hver mdr.

Håber du vil fortælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

4xGreve

jeg har været sygemeldt fra uge 11 af og er nu 29+4 jeg må ingen ting lave overhovedet med risko for at føde for tidligt...

Anmeld

6. december 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hvis ja, hvad blev du sygemeldt med og hvor langt var du henne? Håber der er nogle der vil bidrage med svar

Er selv i uge 17 og står allerede overfor en sygemelding Vi er blevet placeret i højrisiko gruppen og skal derfor udover alm. undersøgelser til scanning hver mdr.

Håber du vil fortælle

Blev sygemeldt en uge før jeg skulle gå på barsel. ( virker lidt latterligt ikke lige at kunne holde den sidste uge ud )
men grundet at jeg er på KH ( kun pga graviditeten ) blev jeg sendt i aktivering ( virkelig ikke spørg mig hvorfor &nbsp, Jeg var i et køkken, som var et skåne "job". ( har rygskade&nbsp
Ligepludselig efter en weekend, da jeg var i uge 32, sagde ryggen fra og jeg måtte derfor selv også sige fra, for ikke at ødelægge mig selv endnu mere. Min rådgiver og læge kunne så ikke lige samarbejde helt, eller deres computersystem ville ikke, så det tog lige lidt tid før det hele gik iorden + min læge er en meget travl mand, så jeg kunne heller ikke lige få en tid med det samme.

Anmeld

6. december 2011

Bassemor<3

Jeg har været sygemeldt siden uge 21 fordi jeg ikke må tage mit forebyggende mygrænemedicin, så jeg for rigtig ofte anfand, og de bliver tit udløst af en lang skoledag  er 30+1 idag 

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Håber du vil fortælle

Jeg var sygemeldt gennem alle mine 3 graviditeter netop fordi jeg også var i højrisikogruppen og gik til scanninger hver uge.

Jeg nød at gå derhjemme, og vide at der blev taget hånd om mig og bebserne, og at de kloge hoveder ville gøre hvad de kunne for at hjælpe os igennem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2011

baby012

Jeg er ikke sygemeldt, og har ikke været det på noget tidspunkt på trods af en meget træls graviditet  

Anmeld

6. december 2011

Sommersko

Jeg blev sygemeldt i halvvejs i begge graviditeter pga bækkenløsning..

Anmeld

6. december 2011

Henriette Aaby

I min første graviditet blev jeg sygmeldt 4 uger før, og som pædagog har man jo 8 ugers barsel før. Så jeg blev sygmeldt i uge 28.

Denne gang blev jeg sygmeldt i uge 18 pga BL...

Anmeld

6. december 2011

Mizz-sommer

hej :d

jeg blev sygmeldt da jeg var 8 uger henne og er sat til at føde på mandag.. og har vært sygmeldt igennem hele min graviditet..

også fordi vi var i risko gruppen og pga af mit job hjemmehjælper så turet vi ikke tag nogen chancer...

mizz-sommer uger 39 plus to

rigtig god jul

Anmeld

6. december 2011

132319

Jeg blev sygemeldt i 5. måned pga. risiko for stress.

Jeg fødte for tidligt første gang og så ville min læge ikke tage nogle chancer.

Fysisk havde jeg ingen gener, overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.