Da min lille prins (Lucas) kom til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2009

Diana...

Nena skriver:

Nu har jeg aldrig selv født, så synes godt nok det lyder som noget af en omgang. Men du var sej!! Glæder mig til at se flere billeder af den bette.

Kram

Jo der kommer flere billeder når men den er så langsom idag til at få dem ind så jeg prøver igen i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Diana...

Mumto3 skriver:

Tillykke tillykke tillykke!!!!

Åh, jeg fik helt gåsehud da jeg læste din fødselsberetning. Hvorfor skulle han på intensiv afdelingen? det lyder godt nok voldsomt! Jeg håber han har det godt nu!

At åbne sig fra 2-10 cm så hurtigt, det er altså ret vildt (helt vildt faktisk!!!) og må gøre sindsygt meget ondt. (mere end en 'normal' fødsel der vare flere timer.

Super sejt gået af dig! (og af Claus)

Tillykke med Lukas og hav en rigtig rigtig dejlige Baby-moon (kommer af den engelske ord honey-moon, bare med en nyfødt baby i stedet ;-))

Fordi han havet lidt svært ved at trække vejret da han kom ud og så skulle han lige have lidt hjælp til at folde lungerne helt ud men da han kom der ned var han faktisk oki men de ville gerne lige have ham under opsyn et par timer inden han kom med os op på barsel gangen.

Anmeld

24. februar 2009

Mathilde

Sikke da en omgang... Og hold da op det gik stærkt lige pludselig Men du er da bare sej!
Dejligt at høre hele historien.
Er det ikke bare helt fantastisk at blive mor? Jeg glæder mig sådan til vores prinsesse kommer ud til os

Godt at i har det godt.
Knus

Anmeld

24. februar 2009

JonTri

Skønt at høre in beretning. Har fulgt lidt med på sidelinien.
Det var godt I ikke blev hjemme, selvom det var planen. Og jeg kan SÅ godt forstå du ville have smertestillende - selvom det ikke blev til noget...av av.

Tillykke, knus Rikke.

Anmeld

24. februar 2009

Cris

Wow! Så fra 2cm til 10 gik det stærk! Puha Diana, du har klaret det her rigtigt rigtigt godt. Og heldighvis glemmer man det hele. Nu er der helt sikker travlt med lille Lucas, men de der første dage er bare magiske. Tillykke og jeg håber, at alt går godt med Lucas nu!

Anmeld

24. februar 2009

DK

Hold da op!
Altså, alle fødsler er bare helt forskellige. Det lyder virklig vildt med ambulance, og det hele! Godt du klarede det så flot!
Tillykke tillykke med Lucas

Anmeld

24. februar 2009

Diana...

DK skriver:

Hold da op!
Altså, alle fødsler er bare helt forskellige. Det lyder virklig vildt med ambulance, og det hele! Godt du klarede det så flot!
Tillykke tillykke med Lucas

Ja det er lidt utroligt så stor forskel der er på fødsler

Anmeld

24. februar 2009

Becks

Hej søde...
Hvor er det godt, at høre fra dig...

Det lyder til det har været en hård fødsel, for dig og Lucas... Men du har da bare klaret det super flot søde...
Var lige en på fjæs og lure billeder, og hold mund han er dejlig søde..

Anmeld

24. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hold da op... Det lyder næsten som min fødsel. Gik med veer on/off i 7 døgn, tager på sygehuset, da de har været regelmæssige med 5-min interval i 5 timer, og er efter alle de dage kun 2 cm. åben. Vandet går og jeg får vestorm, 3 timer senere ligges epiduralblokaden. Vestormen har kun givet 1 cm, men da epi´en blev lagt åbnede jeg mig resten på 1 time - hurra for epi!!! Havde så lige 3 timers presseveer inden hun blev taget med kop (lå fuldstændig kropumuligt i bækkenet, så kunne ikke selv få hende ned). Hun raller, og bliver sendt på neo med det samme, hvor hun ligger med c-pap og sonde i ca. 5 timer, for så at komme op til os på barselsgangen...

Fik lige et flashback der til min egen omgang - sorry. Tillykke med at den lille prins kom til verden, og trods den hårde medfart har det godt

Anmeld

25. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Fedt og læse *SS*...Ja det lyd tæt på det kunne have sket ind
du/i nået på fødegange.
Mega tillykke med ham smukt navn..
Knussss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.