hej,
Ja jeg må desværre sige at det kender jeg alt til. Jeg voksede op med en mor der bankede både min søster og jeg tit og oveni var verbalt modbydelig. Vi havde ikke respekt for hende, vi var, er bange for hende stadig! i en voksen alder! ¨
Jeg havde også svoret at jeg ville aldrig være som hende, men jeg er også kommet til at give hende et dask i bagdelen, når hun har sparket mig når jeg skifter, en reaktion som jeg havde håbet ikke også var i mig.
Jeg hader mig selv for mit temperament, jeg har og arbejder på det hver eneste dag. Min værste frygt er at min datter ville blive bange for mig.
Op med humøret og tænk denne tanke. HVIS du ikke havde det skidt, hvis du ikke fortrød og hvis du ikke vidste at det var så forkert og at din datters forskrækket og skuffet ansigtsudtryk vil du aldrig se igen... Så ville du være ligesom din far og bare blive ved, men du ønsker at ændre dig og være bedre for din datter. Det er en god mor. En mor fejler, men en god mor er den der lærer af sine fejl. Det har jeg læst og tænker den tanke når jeg er lidt for hård mod mig selv.
Håber du finder dit humør og sædvanlige gode sind igen snart. 
Anmeld