Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Extensions sælges da jeg har fået en anden farve hår ..De er rødbrune og rigtig fine når de kommer på De er lidt slidte i spidserne .. Aldrig farvet De måler 52 cm.Der er :2 baner med 1 clips .2 baner med 2 clips .2 baner med 3 clips .1 bane med 4 clips .175 kr. inkl. porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op op ..
hop op .
Op
op
Har aldrig prøver sådan nogle, men kunne sometider godt tænke mig lang hår den dete r mit egen, da det er totalt tykt og ikke genenr til at blive langt... Men er det nemme at sætte på? Og hvilken frisure egner de sig bedst til...
Mette&Alexander skriver: Har aldrig prøver sådan nogle, men kunne sometider godt tænke mig lang hår den dete r mit egen, da det er totalt tykt og ikke genenr til at blive langt... Men er det nemme at sætte på? Og hvilken frisure egner de sig bedst til...
Det er meget nemt at sætte på , da man bare skal klipse det fast så hårspænder
Ang. det andet , er det selvf. bedst i mellem kort hår . Altså ikke kort som mænd har det , men sådan ens hår kan nå og dække klipsene i toppen ef extensionsene Hvis du forstår ?
Yesh yesh, dem nupser jeg gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128