sterilisering og forbindelse med KS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

bobbles

Sabine...! skriver:

ej hvor underligt... loven siger 25 år.. (med mindre der er begrundelse for at gøre det før.. )

ja egentlig  men skal i næste måned ha en hormon spiral for vi skal ikke have flere end de 2 børn vi har nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Sabine...!

Frøken Christiansen skriver:

ja egentlig  men skal i næste måned ha en hormon spiral for vi skal ikke have flere end de 2 børn vi har nu

Alle kvinder som er fyldt 25 år, og har bopæl i Danmark, kan vælge at få foretaget en sterilisation.

http://www.privathospitaletmoen.dk/sterilisationer/kvinder/134-sterilisation-kvinder.html

Anmeld

5. december 2011

norenberg

du kan få lavet det gratis i forbindelse med kejsersnit hvis du får det noteret inden fødslen...da der er blevet åben for at gratis sterilisering igen...

Anmeld

5. december 2011

Sabine...!

norenberg skriver:

du kan få lavet det gratis i forbindelse med kejsersnit hvis du får det noteret inden fødslen...da der er blevet åben for at gratis sterilisering igen...

oki vidste ikke at det var blevet gratis igen i forbindelse med KS.. men det var da en positiv ting..

skal nemlig i for vejen ha snakket med min JM om blandt andet det... så er det jo rart at vide hva jeg har at forholde mig til...

Anmeld

5. december 2011

Kristinasdk

Jeg fik ks for 5 uger siden og få uger før havde jeg snakken med den fødselslæge jeg har gået til kontrol hos hver uge gennem hele min graviditet. Hun sagde at når det var i forbindelse med ks var egenbetalingen omkring 900 ellers er prisen 15-16000

Anmeld

6. december 2011

Sabine...!

Kristinasdk skriver:

Jeg fik ks for 5 uger siden og få uger før havde jeg snakken med den fødselslæge jeg har gået til kontrol hos hver uge gennem hele min graviditet. Hun sagde at når det var i forbindelse med ks var egenbetalingen omkring 900 ellers er prisen 15-16000

Oki tak så har jeg da lidt Info at have med til min jordemor og mon læge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.