sterilisering og forbindelse med KS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Sabine...!

nogle af jer piger der har erfarring med sterilisering i forbindelse med KS...?

og er der nogle af jer der ved hvor meget egen betalingen så er..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Nemesis

Jeg blev sterilliseret ved mit 3 ks. Det tog ikke lnag tid ekstra da de jo allerede var derinde. 

Jeg fik fortalt at, når der nu var åbent så klippede man æggelederen  over fremfor at sætte klips på.

Jeg fik det lavet lige inden egenbetalingen, men mener at der er billigere når det er i forbindelse med et ks. Sygehuset bør kunne fortælle det.

:-) Sisse

Anmeld

5. december 2011

Sabine...!

Nemesis skriver:

Jeg blev sterilliseret ved mit 3 ks. Det tog ikke lnag tid ekstra da de jo allerede var derinde. 

Jeg fik fortalt at, når der nu var åbent så klippede man æggelederen  over fremfor at sætte klips på.

Jeg fik det lavet lige inden egenbetalingen, men mener at der er billigere når det er i forbindelse med et ks. Sygehuset bør kunne fortælle det.

:-) Sisse

over vejer det... er det noget jeg skal snakke med min JM om eller..?

det er fordi vi havde snakket om at min mand skulle steriliseres.. men hva jeg har kunne læse mig frem til  er det billiger at jeg blir steriliseret i forbindelse med KS..

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Sabine...! skriver:

nogle af jer piger der har erfarring med sterilisering i forbindelse med KS...?

og er der nogle af jer der ved hvor meget egen betalingen så er..?

tja du er jo 32 kan jeg se, ved ikke om de laver sådan et indgreb når man ikke er ældre..

Anmeld

5. december 2011

Sabine...!

Frøken Christiansen skriver:

tja du er jo 32 kan jeg se, ved ikke om de laver sådan et indgreb når man ikke er ældre..

jeg er 24 til den tid.. og ved at man skal være 25 for at få det indgreb.. meen min læge har sagt at det er det mindste problem.. for han kan dokumentere at min krop ikke ville kunne klare en graviditet mere..

så ved at han vil hjælpe mig på det punkt hvis jeg findet ud af det andet..

Anmeld

5. december 2011

Muhmi

jeg er 24 til den tid.. og ved at man skal være 25 for at få det indgreb.. meen min læge har sagt at det er det mindste problem.. for han kan dokumentere at min krop ikke ville kunne klare en graviditet mere..

Der står i din profil at du er 32...

Anmeld

5. december 2011

Sabine...!

Der står i din profil at du er 32...

Og hvis jeg må spørge, men hvorfor vil du steriliseres når du er så ung stadig? Du svare bare hvis du har lyst

der står at min forlovede er 32...

jeg er gravid med nr. 3 og har haft meget svære bækkenløsninger, og har ikke lyst til at få flere børn, og min krop kan heller ikke holde til flere graviditer..

Anmeld

5. december 2011

Muhmi

Sabine...! skriver:

der står at min forlovede er 32...

jeg er gravid med nr. 3 og har haft meget svære bækkenløsninger, og har ikke lyst til at få flere børn, og min krop kan heller ikke holde til flere graviditer..

Det er rigtigt... Sorry.. Det står bare der hvor vores alder plejer at stå

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Sabine...! skriver:

okay fik af vide af min læge at jeg ikke kunne blive sterilisseret fordi jeg kun er 25 år

Anmeld

5. december 2011

Sabine...!

Frøken Christiansen skriver:

okay fik af vide af min læge at jeg ikke kunne blive sterilisseret fordi jeg kun er 25 år

ej hvor underligt... loven siger 25 år.. (med mindre der er begrundelse for at gøre det før.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.