Henriette Skjoldborg skriver:
det samme har jeg opleve med min søn men ingen ting da han kom ud.Jeg fik også afvide jeg ikke kunne føde alm til md hvis ikke han flytte sig for min modrekage lå forand og i uge 34 prøve de af flytte ham uden held men så ca 3-4 dage efter kom det helt af sig selv jeg kunne mærke det og nej det gjorede ondt han dreje rundt og rundt fik så scanningen 16 dage før jeg føde ham og løsne hinde og han have vente den 22 dec kom vi igen til scanningen uden held i af føde blev scanne alt så fint ud og skulle ringe derind kl 8.00 den 23 dec /dagen efter og ville få en tidlig tid i af bleve sat igang men kl 03 var veerne tætte med 4-5 min i mellem kl 4 på sygehuse kun 2 min i mellem vand ville dog ikke gå og hun trække den og trække den pga hun have fri kl 8 og kl 8 kom den nye jdm ind jeg have haft pres veer siden kl 6-6,30 hun tog endelig vand og det var grønt og var hun ikke sur på tidliger jdm blev hun det nu hun bande og råbte dets vand skulle have været taget tidliger han dykke og ud kom han så super stor og fin kl 8,27 veje 4160 g og 54 cm de mente uden af vide scanningerne han ikke veje over 3200 pga to tidliger som børn på 3150 og 2920.Hmm flot 10 tal med pil op ad.
ja min datter lidt det samme vej der vende moderkagen også forand men det gjorede den så ikke i uge 34 for var hved af føde hende der hold mig så meget i seng i 3 uger og første på 40+2 også kom hun ud en lille fis som min stor søn var hun også på 3150 g.
Det skal nok gå alt sammen det positiv er jo du har prøve det før Held og lykke
Henriette
Det lyder sørme godt at din søn var helt perfekt da han kom ud trods at i oplevede det samme. Det r jeg glad for at høre
. Håber også jeg kan føde vaginalt, men forbereder mig på ks
.
Anmeld