Gaia skriver:
Var til md scanning idag. Det var en lidt blandet oplevelse. Vores søn har åbenbarr nogle væske cyster ( ufarligt) i hjernen( skal ingen betydning have overhovedet) og ved hjerte. De ser det nogle gange et af stederne, men ved ham var det begge steder. Så vi fik en læge ind og kigge på det. Han sagde dog heldigvis at det var ufarligt og at de ikke kunne sige hvorfor nogle fostre har det. Men puha nåede godt nok at blive helt skidt og selvom de sagde de var ufarligt, så spøger det stadig i baghovedet.
Så det var ikke så fedt. Nå men hjerte og hjerne så udover dette fuldstændig normale ud og alt fungerede
. Anden ting der gjorde oplevelsen lidt øv, er at min moderkage sidder meget meget dybt. Så nu skal jeg til scanning i uge 34 for at se om den har rykket sig op. Har den ikke det så kan jeg nok ik føde alm. Da den så vil dække udgangen
og det betyder jo så kejsersnit. Øv øv vil virkelig gerne føde alm. Ligesom sidst. Det har jeg sådan glædet mig til. Nå men på den positive front, så i 80% af tilfældende rykker den op ad. Så det kan jeg jo håbe. Men tror det desværre ikke, da den ved forrige scanning lå højere og derfor jo må have vokset nedad. Nå men forbereder mig på kejsersnit, så bliver jeg ikke skuffet. Så det indstiller jeg mig på. Og får da sikkert også en fantastisk oplevelse alligevel
men det kort af det lange er, at det var lidt en anden scannings oplevelse end vi havde regnet med
Ville ikke gå uden at give dig et knus.
Jeg er sikker på det hele nok skal gå , Jeg blødte meget i min graviditet grundet min moderkage lagde utrolig dybt, så derfor blødte jeg også efter hvert samleje..
Men jeg har født normalt, uden problemer.. kan ikke forstå de ikke har snakket om kejsersnit ved mig også så.. Håber du føder normalt når det er det du så gerne vil.
Målte de hvor langt fra åbningen den var?
Anmeld