Er gået i fødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Lotus86

Håber det snart får en ende, og du snart sidder med din lille bebs i armene

Held og lykke med det hele, håber du får en fantastisk fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

baby012

ha en fantastisk fødsel !  

ihh jeg glæder mig til at læse FB 

- Kom så baby ! 

Anmeld

6. december 2011

Isabeau

Siden kl. 10.00 ca. har jeg haft 7 min. imellem veerne, men nu er de nede på 6-6,5 min.

Forhåbentlig i nat eller i morgen

Anmeld

6. december 2011

wmillapigenw

Isabeau skriver:

Hej! Det startede kl. 4.30 i nat/morges hvor jeg havde mega ondt, så gik på toilettet og tissede 3 dråber :/ Sov lidt videre og så begyndte en slags meget kraftige menstruationssmerter at komme med ca. 20 min mellemrum. 

Kl. 7.00 da vækkeuret ringede, havde jeg det nogenlunde og gik så med min store pige ned og fik morgenmad. 10 min senere begyndte smerterne igen og kaldte så på manden. Her begyndte det hele forefra med ca 20 min mellemrum, og ved 10 tiden ringede jeg til min jordmoderdog fortalte at jeg var begyndt på det der tegnblødning ( har Googlet mig frem til det :p) Hun sagde jeg godt ku slappe lidt af endnu og når smerterne blev værre og hyppigere, ku jeg tá tid. Og siden ved 15 tiden har der været ca 8-10 min imellem, så selv om det går den rigtige vej, er der lidt tid endnu... 

Håber på i nat eller ihvertfald imorgen - så nu vil jeg blunde lidt. Stella er lagt i seng, storesøsteren I hører nærmere

hav en fantastisk fødsel!  

glæder mig til at høre om update!

Anmeld

6. december 2011

Moms

Isabeau skriver:

Siden kl. 10.00 ca. har jeg haft 7 min. imellem veerne, men nu er de nede på 6-6,5 min.

Forhåbentlig i nat eller i morgen

Du trænger da vist til noget mere vé-støv.

Puster hermed noget i din retning

Kan du have en god aften og nat.

Hepper på dig - god arbejdslyst - håber ikke det bliver for hårdt.

Drik noget cola

Moms

Anmeld

6. december 2011

Isabeau

Er så pisse træt af det her! 2 dage med kraftige mens. smerter. Igår var der ca 20 min imellem, så 10 min senere på dagen. Idag 8 min imellem, så 6-7 min., og nu igen en 20-30 min.!? Hvad sker der??? 

Vandet som jeg troede var gået, var åbenbart vandet udflåd eller urin? Ringer til jordmoderen imorgen - gider fanme ikke mere!! Nu vil jeg vide om der er fremskridt dernede?! 

Anmeld

7. december 2011

Moms

Isabeau skriver:

Er så pisse træt af det her! 2 dage med kraftige mens. smerter. Igår var der ca 20 min imellem, så 10 min senere på dagen. Idag 8 min imellem, så 6-7 min., og nu igen en 20-30 min.!? Hvad sker der??? 

Vandet som jeg troede var gået, var åbenbart vandet udflåd eller urin? Ringer til jordmoderen imorgen - gider fanme ikke mere!! Nu vil jeg vide om der er fremskridt dernede?! 

Næh...! jeg troede faktisk du var indlagt, men det kan jeg da godt se nu, at du ikke har været, når der ikke var kortere tid mellem.

Ja, for søren. Ring da til jordmoderen.

Øv  kom så véer!

Moms

Anmeld

7. december 2011

Moms

Fandt lige det her:

Den første tid med småveer, der langsomt bliver hyppigere og kraftigere, kan sagtens strække sig over et helt eller flere døgn, især hvis det er første fødsel.
Nogle gange kan veerne svækkes eller gå helt i stå, for eksempel når man tager ind på fødegangen. De kan også starte om natten, hvor kroppen er i hvile, og du er afslappet, for så at gå i stå, når du står op og går omkring. Når kroppen er parat til det, går veerne oftest i gang af sig selv igen.

Anmeld

7. december 2011

B&J

jeg håber snart der sker noget og der er sket noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.