Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh hvor er det spændende.. Håber du snart kan holde din baby i dine arme...
Held og lykke med fødslen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh, jeg vil også føde!!! Må desværre vente lidt endnu..
Held og lykke med det hele!
Ihhh hvor er det bare spænnende Ønsker dig/jer held og lykke
åhhhh - tillykkke.
hmm - det lyder til at blive et langt forløb.
Håber det ikke bliver for slemt, men du lyder ved godt mod
knus og god arbejdslyst
Moms
Spændende!!! Held og lykke !
Isabeau skriver: Hej! Det startede kl. 4.30 i nat/morges hvor jeg havde mega ondt, så gik på toilettet og tissede 3 dråber :/ Sov lidt videre og så begyndte en slags meget kraftige menstruationssmerter at komme med ca. 20 min mellemrum. Kl. 7.00 da vækkeuret ringede, havde jeg det nogenlunde og gik så med min store pige ned og fik morgenmad. 10 min senere begyndte smerterne igen og kaldte så på manden. Her begyndte det hele forefra med ca 20 min mellemrum, og ved 10 tiden ringede jeg til min jordmoderdog fortalte at jeg var begyndt på det der tegnblødning ( har Googlet mig frem til det :p) Hun sagde jeg godt ku slappe lidt af endnu og når smerterne blev værre og hyppigere, ku jeg tá tid. Og siden ved 15 tiden har der været ca 8-10 min imellem, så selv om det går den rigtige vej, er der lidt tid endnu... Håber på i nat eller ihvertfald imorgen - så nu vil jeg blunde lidt. Stella er lagt i seng, storesøsteren I hører nærmere
Hej! Det startede kl. 4.30 i nat/morges hvor jeg havde mega ondt, så gik på toilettet og tissede 3 dråber :/ Sov lidt videre og så begyndte en slags meget kraftige menstruationssmerter at komme med ca. 20 min mellemrum.
Kl. 7.00 da vækkeuret ringede, havde jeg det nogenlunde og gik så med min store pige ned og fik morgenmad. 10 min senere begyndte smerterne igen og kaldte så på manden. Her begyndte det hele forefra med ca 20 min mellemrum, og ved 10 tiden ringede jeg til min jordmoderdog fortalte at jeg var begyndt på det der tegnblødning ( har Googlet mig frem til det :p) Hun sagde jeg godt ku slappe lidt af endnu og når smerterne blev værre og hyppigere, ku jeg tá tid. Og siden ved 15 tiden har der været ca 8-10 min imellem, så selv om det går den rigtige vej, er der lidt tid endnu...
Håber på i nat eller ihvertfald imorgen - så nu vil jeg blunde lidt. Stella er lagt i seng, storesøsteren I hører nærmere
Uh, spændende! Rigtig god arbejdslyst, og jeg glæder mig til at læse FB
Uhhh hvor spændende...og held og lykke med det hele
KærligstSussie
spændende held og lykke sender lige en spandfuld ve-støv afsted til dig
Har kun haft 3 veer i nat, men her til morgen strømmer de ind, så må vidst lige give min jordmoder et kald?
Det er sgu da irriterende og rende rundt sådan her - nu må det sgu godt få en ende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128