Gravid igen :) andre som er gravid eller har 2 børn tæt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Camilla_a

Der er 13 mdr mellem mine drenge, de er 3 og 4 år nu og de elsker bare hinanden! Har altid været glad for at ha fået dem tæt på hinanden. Især nu, hvor de er blevet ældre, de har altid en at lege med. De går på hver deres stue i børnehaven, men spørger tit om de lige må op og besøge hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Krussedulle

Emilie2010 skriver:

tæt på hinanden.

der bliver 21 mdr mellemrum mellem emilie og den næste

Stort tillykke . Her kommer der til at være 12 mdr mellem nr 2 og nr 3.

Anmeld

5. december 2011

merle2010

der kommer til at være 25 mdr imellem mine to

har en datter på 1, 5 år og har termin til juni 2012..

glæder mig så meget...

har også tvillinger på 5 som er mine bonusbørn, har været i deres liv siden de var 2 år, så kender godt til at have hænderne fulde...

Anmeld

5. december 2011

sweet

Emilie2010 skriver:

tæt på hinanden.

tillykke

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

der er 23 måneder mellem min de 2 store drenge. det har været helt fantastisk syns jeg,  de har så meget glæde af hinanden.

Anmeld

5. december 2011

Hvem?

Emilie2010 skriver:

tæt på hinanden.

Ja, det har vi

Vi har Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010, altså 11 mdr imellem og det er Fantastisk!

Jeg beholdte Lauge hjemme sammen med Hjalte, således at de startede op i DP sammen, det har været guld både for mig og drengene at de kunne rigtig lære hinanden at kende, inden de sku ud og passes

Det kan være hårdt, især hvis (man som os) har børn uden sovegener, men hva, det går jo ganske godt alligevel

Og tillykke

Anmeld

5. december 2011

malo

Emilie2010 skriver:

tæt på hinanden.

Tillykke, jeg har 20 måneder mellem mine. Og jo til tider er det da hårdt, når man har to blebørn er der jo lige en ekstra der skal skiftes. Men på den anden side så er man jo inde i hele rutinen med blebørn, børnsikret hjem, barnevogn, autostol osv.

Det der har været hårdest er den dårlige samvittighed i starten over ikke at kunne bruge 100% af sin tid på hvert barn, men man lærer at involvere den store og nu ville jeg ikke have det anderledes for de har så meget glæde af hinanden (de er 2 og lige knap 4 nu). Men jeg synes det er en stor gave at give sit barn en søster eller bror. Fordelen ved at få dem så tæt er at der ikke er så meget jalousi i starten, da den store lynhurtigt glemmer hvordan det var at være det eneste barn. Alt i alt synes jeg at det er dejligt, da man får så meget ud af det, så glem alle dem der fortæller hvor hårdt det bliver, det bliver også dejligt. Held og lykke kram Mathilde

Anmeld

5. december 2011

norenberg

MSM skriver:

Bliver lige lidt nysgerrig da jeg studsede lidt over at der kun er 8 mdr. mellem dine drenge

Men hvordan kan det være der ikke er længere imellem??

(Du behøver selvfølgelig ikke svare hviks det er personligt)

Jeg blev gravid kort efter jeg fik min søn og fødte endnu en søn 13 uger for tidlig så der er nøjagtig 8 mdr 5 dage 20 timer og 20 min mellem dem....

Anmeld

5. december 2011

norenberg

Banditte skriver:

8 måneder, det er specielt hvordan er det gået til? Kom nr. 2 for tidligt?

Ja han kom 13 uger for tidlig...

Anmeld

5. december 2011

MSM

norenberg skriver:

Jeg blev gravid kort efter jeg fik min søn og fødte endnu en søn 13 uger for tidlig så der er nøjagtig 8 mdr 5 dage 20 timer og 20 min mellem dem....

Tusind tak for svar..

Kunne heller ikke lige få det til at hænge sammen hvis den ene ikke var født for tidligt.. Men spændende at have dem så tæt når det nu ikke er "rigtige" tvillinger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.