Gravid igen :) andre som er gravid eller har 2 børn tæt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

GitteC78

Jeg har en dreng på 14 (snart 15 mdr.) og venter en lille en til marts, så der kommer til at være ca 17-18 mdr. mellem dem...

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Muffinmus

Der er 20 mdr mellem mine de to første, nr 3 bliver der lidt længere i mellem:-)

Ulempen for so har været den dårlige samvittighed over at mor har været det 100 % til at mor kun kunne være der 50%...der var en hård nyser for os alle, men min datter VILLE ikke sin far ret meget de første 6 mdr, så jeg hang på hende hele tiden.

Og jeg var TRÆT....

Men det er vist også mest det, resten er jo godt, især efter de første 6 mdr hvor jeg begyndte at kunne lægge hende fra mig da hun kunne sidde selv lidt:-)

Selv om de skændes en del er de nu begyndt at lege bedre og mere sammen, det er meget hyggeligt at se.

Anmeld

5. december 2011

norenberg

jeg har 8 mdr mellem mine drenge....det er super hårdt ind i mellem men hvor er de glade for hinanden...

Anmeld

5. december 2011

Melbek

Stort tillykke med baby

Her er det 15 måneder imellem mine piger.. Lillesøster er kun en måned, så tror ikke jeg kan bidrage med fordele/ulemper endnu, men indtil videre er det helt fantastisk og tror bestemt, at storesøster har glemt at hun har været enebarn.. Ingen jalousi, kun kærlighed, kys og kram Såååå skønt! Og det går lige i moderhjertet

Anmeld

5. december 2011

MSM

norenberg skriver:

jeg har 8 mdr mellem mine drenge....det er super hårdt ind i mellem men hvor er de glade for hinanden...

Bliver lige lidt nysgerrig da jeg studsede lidt over at der kun er 8 mdr. mellem dine drenge

Men hvordan kan det være der ikke er længere imellem??

(Du behøver selvfølgelig ikke svare hviks det er personligt)

Anmeld

5. december 2011

DitteMarie

norenberg skriver:

8 måneder, det er specielt hvordan er det gået til? Kom nr. 2 for tidligt?

Anmeld

5. december 2011

MSM

Men vi venter en søster eller bror til juni så her vil der blive 2 år mellem dem..

Er der nogen der ved hvor meget aldersforkel der skal være fot at man ikke længe kalder sæskende for pseudo-tvillinger(staves??)

Anmeld

5. december 2011

Koen.

Tillykke med spiren Her bliver der 25 mdr imellem dem Har en datter fra April 2010 og venter en dreng med termin 12 Maj 2012!

Anmeld

5. december 2011

Corn

Emilie2010 skriver:

tæt på hinanden.

der bliver 21 mdr mellemrum mellem emilie og den næste

Der er 25 mdr mellem min første og min anden... Jeg synes det var hårdt da de var små, men nu hvor de er fire og seks, er jeg lykkelig for det.

Vi valgte et lidt større spring tredje gang... Det har givet mig lidt mere "tid" til det hele

Anmeld

5. december 2011

DitteMarie

Min dreng er lige fyldt 1 år og nr. 2 kommer til juni. Jeg har været skeptisk og er nervøs for om vi har tid og overskud nok til to så små børn. Min søn har været rigtig meget syg og synes at det kan dræne mig helt. Men nu har vi besluttet at gennemføre graviditeten og tror bestemt også at børnene får glæde af hinanden. Til TS, tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.