Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Silja&Noam

Øst skriver:

Nøj ... Så glæder jeg mig lidt til det sker he he!

Syns mine ribben er ved at være godt ømme og glæder mig til at ku gå op til første sal uden at hive efter vejret

Meen det er jo kun et par uger endnu  syns det er helt vildt! Så gik der lige 9 måneder  puf!!

Ja det kan jeg godt forstå du gør det os skønt at ku få vejret igen.. og min halsbrand er ikke lige så slem mere : skøønt..

Ja der er dælme ik længe igen, det er dejligt det snart er overstået  

er i så helt klar til baby kommer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Øst

Silja&Noam skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du gør det os skønt at ku få vejret igen.. og min halsbrand er ikke lige så slem mere : skøønt..

Ja der er dælme ik længe igen, det er dejligt det snart er overstået  

er i så helt klar til baby kommer??

Tja... værelset er næsten klar  der mangler lige nogen småting. Min barsel starter på fredag så jeg regner med at jeg kan få de sidste småting på plads der  Huset ligger desværre i byggerod pga nogen småskader der pludselig kom og en masse andet ballade  så der er der rigtigt rigtigt meget der skal nå at være på plads inden.

Hvad med jer?

Anmeld

6. februar 2012

Silja&Noam

Øst skriver:

Tja... værelset er næsten klar  der mangler lige nogen småting. Min barsel starter på fredag så jeg regner med at jeg kan få de sidste småting på plads der  Huset ligger desværre i byggerod pga nogen småskader der pludselig kom og en masse andet ballade  så der er der rigtigt rigtigt meget der skal nå at være på plads inden.

Hvad med jer?

Dejligt at få værelset på plads

Øv, det kender jeg godt. Vi er lige flyttet tilbage til vores gamle hus fordi lejerne sagde op før jul og vi var lige flyttet ind i et skønt hus (ikke at vores gamle fejlede noget, lang historie ) så vi er heller ik helt på plads  og han skal være inde hos os indtil vi får bygget om så vi har 3 værelser... Baaaah...

Anmeld

7. februar 2012

Øst

Silja&Noam skriver:

Dejligt at få værelset på plads

Øv, det kender jeg godt. Vi er lige flyttet tilbage til vores gamle hus fordi lejerne sagde op før jul og vi var lige flyttet ind i et skønt hus (ikke at vores gamle fejlede noget, lang historie ) så vi er heller ik helt på plads  og han skal være inde hos os indtil vi får bygget om så vi har 3 værelser... Baaaah...

Æv os...  Det er bare nu man har lyst til der er ro på så man kan koncentrere sig om baby!!

men  for vi når at vi begge når at gøre det  brugbart til den lille kommer så man ik skal stresse over andet end de små he he!

Anmeld

10. februar 2012

Silja&Noam

Øst skriver:

Æv os...  Det er bare nu man har lyst til der er ro på så man kan koncentrere sig om baby!!

men  for vi når at vi begge når at gøre det  brugbart til den lille kommer så man ik skal stresse over andet end de små he he!

ja lige præcis jeg krydser også

Anmeld

21. februar 2012

malenemusen

Så er der lige et dugfrisk mave billeder her fra uge 37

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2012

Øst

38+2  så er den faldet helt ned og lillepigen står fast og er klar...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.