Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.145 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. december 2011

malenemusen

Synes det er på tide at vi her i Marts gruppen flasher vores skønne maver. Så kom frit frem

Jeg lægger gerne ud, mit er godt nok 2 uger gammelt - så det er fra da jeg var i uge 24.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Øst

Jeg vil gerne være med.. Jeg har taget nææsten hver uge og blev sku helt overrasket over hvor stor jeg er blevet  Håber SÅ meget jeg kan komme af med det hele igen bagefter.

Anmeld

6. december 2011

MisMille

Jeg vil også gerne være med, synes bare ikke så meget mave endnu  

Anmeld

8. december 2011

malenemusen

Øst skriver:

Jeg vil gerne være med.. Jeg har taget nææsten hver uge og blev sku helt overrasket over hvor stor jeg er blevet  Håber SÅ meget jeg kan komme af med det hele igen bagefter.

det er da en super fin mave du har fået dig - og det ser jo ikke rigtig ud til at der er noget der har sat sig på sidebenene endnu, så det tror jeg da bestemt ikke du skal være nervøs for.

Anmeld

8. december 2011

malenemusen

MisMille skriver:

Jeg vil også gerne være med, synes bare ikke så meget mave endnu  

Det er da en rigtig flot gravid mave du har dig, der er da ikke nogen der kan være i tvivl om at du er gravid.

Anmeld

12. december 2011

Øst

malenemusen skriver:

det er da en super fin mave du har fået dig - og det ser jo ikke rigtig ud til at der er noget der har sat sig på sidebenene endnu, så det tror jeg da bestemt ikke du skal være nervøs for.

Mange tusinde tak  Og i lige måde...

Tja.. der er kommet lidt ekstra på lår og baller men tror mest det er fordi jeg ik træner så meget som jeg er vandt til. Ups!!

Anmeld

12. december 2011

MisMille

malenemusen skriver:

Det er da en rigtig flot gravid mave du har dig, der er da ikke nogen der kan være i tvivl om at du er gravid.

Hehe, tak Din er også rigtig rigtig fin, kan godt lide din tattoo..

Den er faktisk vokset her de sidste dage, og fik min første kommentar i dag "Ihh din maver er begyndt at vokset meget"  JUBII!!! og er endelig kommet op på 1,5 kg  danset lidt på badeværelses i dag efter en tur på vægten..

Anmeld

13. december 2011

Babylil

Jeg vil da også gerne være med, så her er et par billeder af min tvillingehule 27 + 4 uger henne

Anmeld

16. december 2011

Øst

Babylil skriver:

Jeg vil da også gerne være med, så her er et par billeder af min tvillingehule 27 + 4 uger henne

ejj hvor ser den flot ud

Anmeld

17. december 2011

Dietzel

Hvor er du bare smuk 

Det er en fantastisk tvillingehule du har der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.