Ved ikke? Vil gerne bede om synspunkter og svar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer alle! Jeg er ny i det her.

Jeg er på mini-piller. På det seneste har jeg taget dem ordentligt og til tiden.

Men! Min sidste menstruation første dag var d. 07/11-11. Siden d. 15/11 har jeg haft ondt og smerter i maven, med bl.a. også fordøjelsesproblemer (normalt har jeg det nogle gange). Så har jeg ondt og ømhed nogle steder i brysterne, været mere træt efter kl. 21 end jeg normalt plejer eller bare træt.  Derefter har jeg taget 2 test i mellemrummet d. 21-27/11 og de har været negative.
Men her d. 3/12 havde jeg sex med min kæreste og lige da vi var blevet færdige kom der en del frisk/lyserødt blod ud, så jeg tog bind på og der var næsten intet efterfølgende. Dagen efter benyttede jeg tampon, da jeg tog den ud var der noget brunt og meget lidt rød tråd. I dag er min forventet menstruation d. 5/12.
Mit store spørgsmål er om jeg er blevet gravid? For jeg kan ikke få datoer til at passe sammen og det har ikke været planlagt, hvis det er. Hvornår er det bedst at teste igen?
Plus om det er normalt sådan en blødning på den måde/implantationsblødning? Jeg kan nemlig ikke finde tråde om det hvor man lige har haft sex. Jeg håber at i vil hjælpe den forvirret her.

Hilsen den Hemmelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Muffinmus

Man kan jo altid få en lille blødning ved sex hvis man er uheldig:-)

Men hvis du tager dine piller bør du som udgangspunkt ikke være gravid.

Trætheden og ømheden kan skyldes flere ting jo, bla psyken:-)

Men træthed er jo ret normalt her i vinterperioden og det gælder jo mange:-)

Har du stadig den samme træthed, og ømhed osv om en uges tid eller to så gå til længe, kan være du mangler vitaminer eller lign.

Implantationsblødningen kommer ca en uges tid efter sex ved ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.