Sko - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

MorEllen

Jeg havde nogle flade ballerinasko på, både pga komfort og fordi jeg aldrig går med hæje hæle ellers da jeg har den flotte højde på 180 cm Hvis du har en lang kjole er der uanset ingen der ser dine sko Held og lykke med valget og med det store kommende dag

Anmeld

5. december 2011

serinasmor

hmm ...

hvad med nogle hvide lærredssko ??  gadedrengesko kaldes de vidst også ...

har en veninde med alt andet en normale fødder .. så kender til problemet ..

hvor meget tid har du??  når konfirmationerne er over os mener jeg skobutikkerne plejer at have et langt større udvalg i flade hvide sko ... men skal i giftes om 2 mdr eller mindre er det jo self ikke en mulighed ..

hmmm ..

ikke alle tennis/kondisko er helt vildt grimme ... om end ikke nødvendigvis feminine ..  men et par med runde snuder ville måske være noget .. evt med blå snørrebånd .. eller snørrebånd i samme forve som et eller andet på dig (buket kjole hårhalløj) eller ham ..

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmm ...

hvad med nogle hvide lærredssko ??  gadedrengesko kaldes de vidst også ...

har en veninde med alt andet en normale fødder .. så kender til problemet ..

hvor meget tid har du??  når konfirmationerne er over os mener jeg skobutikkerne plejer at have et langt større udvalg i flade hvide sko ... men skal i giftes om 2 mdr eller mindre er det jo self ikke en mulighed ..

hmmm ..

ikke alle tennis/kondisko er helt vildt grimme ... om end ikke nødvendigvis feminine ..  men et par med runde snuder ville måske være noget .. evt med blå snørrebånd .. eller snørrebånd i samme forve som et eller andet på dig (buket kjole hårhalløj) eller ham ..

Det er først til juni så det var måske en mulighed:-)

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Altså nu er det self ikke noget eksklusivt eller noget, men bilka har nogle i deres 'eget' mærke. Bare helt hvide uden noget halløj, og de er rigtig lækre synes jeg. Og også gode bredde.

Er det nogle de har hele tiden?

Anmeld

6. december 2011

trunte89

Anonym skriver:

Er det nogle de har hele tiden?

De har dem hvertfald hver forår/ sommer.

Anmeld

6. december 2011

minimig

Halløj

Jeg vil foreslå dig at kigge på evans.co.uk, da de fører næsten alle deres sko i to bredder (wide & xwide), og tro mig, de ER bredde. Lige nu har de ikke så meget der er hvidt/lyst, men hvis du først skal bruge dem til sommer, kan du jo holde lidt øje med siden og se når deres forårs- og sommersko kommer hjem. Her er et link til siden og en af de eneste lyse sko i øjeblikket.

Og tillykke med brylluppet

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Halløj

Jeg vil foreslå dig at kigge på evans.co.uk, da de fører næsten alle deres sko i to bredder (wide & xwide), og tro mig, de ER bredde. Lige nu har de ikke så meget der er hvidt/lyst, men hvis du først skal bruge dem til sommer, kan du jo holde lidt øje med siden og se når deres forårs- og sommersko kommer hjem. Her er et link til siden og en af de eneste lyse sko i øjeblikket.

Og tillykke med brylluppet

Super. Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.