Sko - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal kigge på brudesko men jeg har et problem. Mine fødder passer ikke ned i de fine brudesko og jeg kan slet ikke gå med hæl, da jeg har en nervesygdom i fødderne. Så jeg er LOST mht. hvilke sko jeg kan have på til en brudekjole som er acceptable - jeg vil jo gerne have at de er hvide
Min familie og venner kender godt til mit problem og min sygdom, så de vil synes, at uanset hvad jeg vælger, er det helt ok. Men jeg vil jo gerne se fin ud..

Har I nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

trunte89

Hvad med nogle fine hvide ballerinaer?

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

trunte89 skriver:

Det tænkte jeg også :b

Anmeld

5. december 2011

lycly

trunte89 skriver:

Det tænker jeg også. Jeg skal selv have ballerinaer på når/hvis jeg en dag skal giftes med min kæreste, da vi er lige høje, og gider ikke rage op over ham Og så tror jeg det er meget rarere at have flade sko på

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænker også selv noget i den retning... de er bare SÅ smalle.. jeg har ret brede fødder selvom jeg kun er str. 38

Anmeld

5. december 2011

Mumto3

Vi var til et bryllup for nogle år siden, hvor bruden bare brugte et par lyse sommersandaler hun havde i forvejen. Da hun havde lang kjole på, var det faktisk ikke noget man lagde mærke til. Jeg opdagede det først da hun selv fortalte det og hev op i kjolen og viste skoene frem.

-omvendt har jeg også været til et bryllup for brude havde syle spidse og tårn høje hæle på. Hun kunne slet slet ikke holde ud at have de sko på så allerede under receptionen smed hun skoene og havde dem ikke på under hele festen. Da de skulle danse brudevals forsøgte hun at klemme tæerne ned i skoene igen.  I hendes tilfælde ville det have passet lidt bedre med et par mindre fancy sko, som hun tilgengæld kunne have på hele brylluppet.

Selv købte jeg et par næsten helt flade og brede brudesko (men det er 10 år siden, så dem kan man nok ikke få mere) og så har jeg brugt dem til børnenes barnedåb. De er købt i Paw sko

Anmeld

5. december 2011

Malthesmoar

Lad være med at tænke for meget over det

Jeg HADER spidse sko & havde nogle fine ik SÅ spidse sko på da vi var i kirken...men smed dem da vi sad til bords og resten af aftenen/natten

Det var der ikke e'n det lagde mærke til, min kjole var jo lang

Anmeld

5. december 2011

trunte89

Anonym skriver:

Jeg tænker også selv noget i den retning... de er bare SÅ smalle.. jeg har ret brede fødder selvom jeg kun er str. 38

Altså nu er det self ikke noget eksklusivt eller noget, men bilka har nogle i deres 'eget' mærke. Bare helt hvide uden noget halløj, og de er rigtig lækre synes jeg. Og også gode bredde.

Anmeld

5. december 2011

trunte89

LunaLykke skriver:

Det tænker jeg også. Jeg skal selv have ballerinaer på når/hvis jeg en dag skal giftes med min kæreste, da vi er lige høje, og gider ikke rage op over ham Og så tror jeg det er meget rarere at have flade sko på

Hehe. Kan jeg godt forstå
Jeg duer ikke selv til høje sko, så skulle jeg giftes, så blev det også i ballerinaer

Anmeld

5. december 2011

JulieE

Anonym skriver:

Prøv at kigge på LillF ballerinaer. De er super lækre at have på og virker ikke specielt smalle. Jeg har ofte set nogel i hvide (en enkelt gang i e perlemors agtig farve) Se her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.